• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-12-19 17:30:44 följande:
    18, okej.. men det är ho nju snart.. då får jag gå dit imorgon istället då.... måste köpa julklapp till barnen. Leonard bryr sig nog inte om han får följa med.. men det är ju jobbigt när Molly skall med och hon vill ju ha allt.
    ja det är inte lätt att handla julklappar om barnen är med.som tur var satt mina föräldrar barnvakt en stund så vi han köpa de mesta julklapparna.
    ush här mår man illa nu,hoppas vi andra slipper kräksjukan.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-12-19 17:32:58 följande:
    ja det är inte lätt att handla julklappar om barnen är med.som tur var satt mina föräldrar barnvakt en stund så vi han köpa de mesta julklapparna. ush här mår man illa nu,hoppas vi andra slipper kräksjukan.
    Ja det får vi ju hoppas på att ni slipper. Jag kände mig lite konstig i halsen när jag vaknade i morse.. men tror inte det var något för känner inget nu. Var ute i sista minuten igår då de hade loppis i Skägget och stötte på den där tjejen från Cupolen som jag brukar handla av där. Hon hade tydligen sålt jättebra nu och det var ju skoj för henne. Jag köpte en pop-tröja av henne för 20 kr och så fick Leonard hennes babyleksaker som hon hade kvar.. Två barnvaggnsleksaker och ett set med plastnycklar =)
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-12-19 17:39:04 följande:
    Ja det får vi ju hoppas på att ni slipper. Jag kände mig lite konstig i halsen när jag vaknade i morse.. men tror inte det var något för känner inget nu. Var ute i sista minuten igår då de hade loppis i Skägget och stötte på den där tjejen från Cupolen som jag brukar handla av där. Hon hade tydligen sålt jättebra nu och det var ju skoj för henne. Jag köpte en pop-tröja av henne för 20 kr och så fick Leonard hennes babyleksaker som hon hade kvar.. Två barnvaggnsleksaker och ett set med plastnycklar =)
    åh villken tur du har.här kommer man ingenstans då valpen ska vara här i 2 veckor till.jag har rejäl klåda i halsen nattetid.och nu börjar illamåendet bli värre.hoppas vi håller oss friska,för sjuka kan vi inte vara nu.

hade de loppisen på nederplan?hoppas dina uktioner går bra på T.jag skull behöva lägga ut barnprylar men det får bli en annan dag.
  • Indratvillingmamma

Åh fy för kräksjukan. Den klarar vi oss utan!

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-12-19 17:43:11 följande:
    åh villken tur du har.här kommer man ingenstans då valpen ska vara här i 2 veckor till.jag har rejäl klåda i halsen nattetid.och nu börjar illamåendet bli värre.hoppas vi håller oss friska,för sjuka kan vi inte vara nu. hade de loppisen på nederplan?hoppas dina uktioner går bra på T.jag skull behöva lägga ut barnprylar men det får bli en annan dag.
    Nja, det har inte gått något vidare... men några kronor har jag väl fått in.. men men.. tyvärr så kostar det ju att sälja saker på Tradera, så man lär väl gå plus minus noll typ. Blev dock förvånad över vissa plagg som har gått jättebra som jag bara gett några futtiga kronor för själv...
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-19 16:38:00 följande:
    fick fram att det va 86 de visades första gången, men det är ju skit samma, men allt annat fick vi samma fakta på.
    då hade vi inte äns nån tv hemma sååå....
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-12-19 17:05:49 följande:
    Malaco? Är det inte Haribo som gör gummibjörnarna!?
    jupp det är det färglada å goda
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-12-19 18:57:44 följande:
    jupp det är det färglada å goda
    Jag tänkte väl det.
    Haribo macht Kinder Froh, und Erwachsene ebenso.
  • Marayah

Här är Marko mycket för svampbob faktiskt. Sen går Playhouse för de små. Och mot för Ewa så gillar jag musiken där. Går att hänga med. Visserligen så går inte tv:n så ofta som när Marko var liten..

• playmate86

min son vägrar bajsa han försöker men kommer inget brukar bajsa varje dag men inte gjort det sen torsdags kl 17.00 ge mig tips på hur jag kan hjälpa honom tack

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6