Fru T skrev 2010-01-05 21:00:45 följande:
å du får ju inte äns läsa helften då en hel drös med inlägg är borta och alla inlägg som citerar bortplockade inlägg....men sånt som har hänt får man ju inte prata om på
FL så det är lika bra å sluta så man inte blir avstängd på kuppen...
exakt.

Firstandhappy skrev 2010-01-05 20:56:31 följande:
nej men där har du fel, kan du tänka dig att allt det här har pågått heeeela dagen o jag har inte hört NÅGONTING, tänka sig att dina planer om att vi alla sitter o snackar skit om dig raserades totalt...MEN jag är läskunnig och har tid att läsa ikapp...skiter i vare sig du stannar i tråden eller inte, men förvänta dig inte att folk ska behandla dig bra när du beteer dig som du gör, hur jävla kränkt du än blir av vad vi nu säger...

Firstandhappy skrev 2010-01-05 20:52:55 följande:
tycker det är helt makalöst att man kan sitta o spy galla på flera personer o tycka att allt är skit ena sekunden för att sen vända på mindre än ½ sekund för att vara len o snäll igen o allt är såååå bra??
behandlar man min familj ila så får man allt räkna med att få tillbaka med samma mynt.så enkelt är det.soppan började med ang prat om jobb,folk som satt
hemma.de som inget vet om vår bakgrund kan vara tysta helt enkelt.
jag har lika stor rätt att vara i den här tråden.bra och ärliga vänner har jag så det räcker

Louwa skrev 2010-01-05 20:57:45 följande:
BMI (så som läkare räknar) räknas ut med längd x längden sedan tar du resultatet och delar vikten med det. T.ex. på någon som är 1.68 cm lång och väger 60 kg, räknas bmi ut med; 1.68x1.68= 2.8224, 60/2.8224= 21.3.Ett bmi på 21.3 vilket är fullt normalt.Normal vikt är ett bmi på 19-25.Lycka till med våg letandet ;) Tycker inte bmi är så missvisande, förutom om man är väldigt vältränad.
tack.då får jag kolla vad det blir för bmi