Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

dinana skrev 2010-01-05 21:51:17 följande:
    Lägg ner Cicci! Det gör ingen nytta.. skriv till mig på FB istälelt.
    äcsh jag struntar i detta nu.de kan fortsätta älta i alla evighet..
    nu ska jag leta efter smarriga recept på nuttiga godheter medans maken käkar sin goda pizzabit på andra sidan av bordet{#lang_emotions_smile}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2010-01-05 22:10:39 följande:
    Firstandhappyhåller med..då gör vi så här dåVAD HAR FOLKET VART MED OM FÖR ROLIGT IDAG BERÄTTA GÄRNA ÄR NYFIKEN.jag och familjen har varit i örebro och trimmat våran bil hihi nu går det lite fortare. blev vincents första utflykt och han var så ducktig som för det mesta och inge skrik...älskar min lille pöjk
    hmm jag hittade en massa skoj i bokhyllan som jag hade glömt bort.{#lang_emotions_smile}
  • Familjetrollet
    Familjetrollet skrev 2010-01-05 22:16:34 följande:
    hmm jag hittade en massa skoj i bokhyllan som jag hade glömt bort.
    även en bortglömd julklapp fann jag.{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 22:17:58 följande:
    Har en tokig sju månaders unge här som tror att matstolen är en hoppstol... suck... den står inte still om vi säger så.. tips ?
    om det är en tripptrapp stol så ska den inte vippa.förr fanns det en slags "kedja"som man kunde sätta fast mellan matstol och bordet,ett sk tippskydd
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-05 22:15:51 följande:
    Jag vill bara klargöra en gång för alla att jag har ALDRIG varit skadeglad eller glatt mig åt när någons barn far illa. Vad som än påstås..Den som vill läsa igenom närmare 2500 svar lär se det.
    varför drar du då gång på gång upp om det jag skrev om i ryd?för nått måste du ha emot de inläggen då du inte kan sluta dra upp det.
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2010-01-05 22:20:54 följande:
    attans alla fick ha roligt utom du hmm inte bra att glöma julklappar men då har du den till julafton 2010 då
    tror inte att en utgången gratis måndahyra på lovefilm blir så omtycket{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 22:16:33 följande:
    Har varit hos tandläkaren med två busiga ungar. Har tagit bort tandsten. Jätteskoj. Molly fick en studsboll och ett klistermärke.. men vad fick jag då? Ont i tänderna.. jaja..Det var typ allt kul för ida
    ajaj.det gör ont.men det sägs att när de tar bort tandsten med en "vattenstråle"så känns det mindre.du fick väll äran att ta emot en betalning till tandläkaren.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2010-01-05 22:22:48 följande:
    Barnasinnet ska man alltid ha kvar! Ja hade super skojj igår då ja satt och åkte fram och tillbaka på en skoter på en myr.
    skote verkar jättekul.har aldrig åkt det.men det ser superkul ut att åka det.
    LEGO är farligt.hjälper man barnen att bygga med lego så kan man inte sluta bygga lego
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 22:21:27 följande:
    jobbat jobbat o jobbat, men hade däremot en underbar dag på jobbet med massa skratt o skämt, en sån här dag får alla andra dagar att vara okej...Nu lägger vi locket på som vanligt *suck*cicci, kan du släppa in mig på din sida så jag kan skicka frågor till dig??
    fixat
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2010-01-05 22:32:19 följande:
    kan du bjuda in mig med :)
    jepp-gör det om några sekunder
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6