• Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:11:32 följande:
    Så Brooke... hur går det med gubbarna i ditt liv?
    (N) dåligt.. Finns ju ingen.. Den killen som säger att han vill ha mig visar inte det.. Ni ska få se vad vi skrev igår. Sen får ni avgöra själva..

"Jag säger:
    Hej

Jag säger:
    Har du slutat prata med mig eller?

Han säger:
    hejsan

Han säger:
    hur är det ?

Jag säger:
    sisådär sj?

Han säger:
    bra

hAn säger:
    varför sådär

JAg säger:
    Julen närmar sig och jag saknar Farfar, och sen är jag på att vara ensam

Han säger:
    oki=(

Jag säger:
    Verkar inte finnas någon åt mig

Han säger:
    ja finns

Jag säger:
    Har inte dem känslorna för dig som man ska ha för att ha ett fungerande förhållande

JAg säger:
    Jag tror inte du heller har känslor för mig

Jag säger:
    eller?

Han säger:
    jag är intressertad av dig

Jag säger:
    på vilket sätt..

Han säger:
    vill ha dig

jag säger:
    Det har du ju inte direkt visat, eftersom du säger hela tiden att du vill ha mig och att du tkr om mig och sådant men några dar efter så är jag som bortblåst. Jag förstår inte det..

Jag säger:
    ..

jag säger:
    Du har tydligen inte något svar på det..

Han säger:
    sorry, men jag gillar dig

Jag säger:
    Ja men hur tror du jag känner mig när du säger att du gillar mej sen efter några dar så verkar jag inte betyda något. Det är som om jag är ett papper eller en docka du slänger bort.

Han säger:
    lovar att inte svika dig igen

Jag säger:
    Du har gjort det FÖÖÖÖR många gånger. Du säger hela jävla tiden att du inte ska svika mig igen, men vad gör du? Joo du har hittat en anann tjej.."
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:17:23 följande:
    Vad har denne karl gjort mot dig då? ... Ja, hittat en annan tjej tydligen.... Mene..
    Ja han säger hela tiden att han gillar mig vill ha mig, men han visar det inte. Det känns som om jag är andrahandsvalet. Han säger att han vill ha mig men sen några dar efter så har han en ny tjej som han älskar av Allt annat. Och då är jag som ett papper som han kastar in i elden eller en docka som han lägger upp i vinden och tar fram mig när han vill leka.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-14 19:25:13 följande:
    Ja, polisen känns ju som det allra säkraste kortet. Har man fått klartecken av en polis så borde det ju vara säkert. Kommer du ihåg det vi pratade om förut, det jag funderade på att göra... det har jag gjort. Fast... råna kiosken lät ju väldigt lockande faktiskt. En eller annan lakritspipa skulle inte vara fel! Får slå två flugor i en smäll o ringa.
    :O vad har du gjort :O
  • Brooke

Bevvan - jag gick till zooet som Isadora var på och frågade om dem visste varför inte Isa äter hö, men han hade aldrig hört talas om att en kanin inte äter hö. Så han fråga vad jag använder för foder till henne och jag visade det och då sa han åt mig att köpa en grej för 19 kr, det var två påsar med Care+ du kan se en bild på min bdb. Och det är mkt fibrer i säger han.. Så vi får se om det blir bättre hon gillar det iaf så jag ska gå å  köpa en stor påse istället så kan man blanda lite så hon får i sig fibrer oxå!

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:38:13 följande:
    Varför var det en mardröm?
    För att han låg och juckade mot mig, han höll i mig i princip hela natten, han sa massa saker i örat på mig(vet inte om han vet det själv eller om han sov), när jag vaknade runt 5 på morgonen så märkte jag att han hade lagt ett av sina ben över MIG så han höll typ fast mig, kände mig instängd i min egen säng. Och dessutom så pussa han mig på munnen när han låg och sov.. :S det är ju inte direkt normalt. Det var nästan som om han ville kontrollera mig så jag inte gick någonstans :S
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael