• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-14 22:09:52 följande:
    Va? Vänta nu hänger jag inte med...men han låg ju bredvid dig i sängen. Hade du sagt åt honom att ligga på golvet så hade faktiskt chansen att han skulle krypa ner minskat jättemycket ju! Då hade du markerat bestämt att han är din vän och inget annat. Det är väl det mest normala att göra Har jag en maddrass och mina vänner ska sova över så får dem göra det på golvet. Börjar dem då kräla ner i min säng och kyssa mig så åker dem ner fortare innan dem hinner säga "caroline"... Ni hade ingen soffa han kunde legat på då? Sovsäck?
    Vad har det med saken och göra när allt redan är gjort kommer inte ha honom här så han sover över.
    Nu ska jag nog göra annat..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-15 07:24:24 följande:
    Var man uppe igen. Leah sov faktiskt hela natten utan att vakna, det trodde jag inte hon skulle göra igår. Det verkar som vårat jullov från dagis redan börjat. Får ringa idag med och säga att tobias blir hemma. Vi sa kanske igår när jag ringde.Ser det dumt ut om nu Tobias skulle bli hemma från dagis även fredag och sen följa med till stan fast han kanske är bättre då?Ska bla betala mina nya hela skor då....
    du kan ju säga en vit lögn att du var tvungen och gå till apoteket eller läkaren? Men jag kan ju tycka att det är okej att ta med tobias eftersom fast man är sjuk så behöver man frisk luft. Om han är pigg och kan följa med utan att verka slö så tkr jag det är okej 
    Bevabus skrev 2009-12-15 08:42:18 följande:
    Oj va mycket snö vi har nu! Det har inte slutat snöa under hela natten Leah fick sova hela natten.Ogabinne har en massa tid.Jag är uppe den HÄR tiden på morgonen.Vart är världen på väg???
    Vi har oxå fått MKT snö.. Ska gå ut och skotta lite snö sen =) Men här har det faktiskt inte slutat snöa än =) IIIIIIIII =)
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-15 09:23:49 följande:
    Ingen snö här inte. Men däremot svinkallt och frost överallt. Idag blir en fixardag. Ta tag i allt jag låtit bli att ta tag i senaste tiden. Skola, viktiga samtal, tråktjafs. Go go go!!
    Det kommer ska du se.. Här började det snöa igår någongång och det har snöat under hela natten =)
    BooBoo skrev 2009-12-15 09:28:41 följande:
    Trodde verkligen jag sa godnatt! Oh my I'm such a idiot!
    Nää du sa inte gonatt till mig {#lang_emotions_cry}
    Bevabus skrev 2009-12-15 09:30:48 följande:
    Bara första venska hjälten och jag sitter redan o bölar...
    Ohh jag missade det där oxå, jag skulle ju spela in men det missade jag totalt :S
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael