Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha kaniner kan vara lite tokiga ibland

mona83 skrev 2009-12-13 11:34:12 följande:
    Nej jag har missat det varje gång, gick så fort....Hade ju kanin innan Svante men han låg inte alls på sidan och sov. Han hade en helt annan bur så han hade sitt hö i sånt där högaller, var lika långt som ena kortsidan. I den hoppade han upp och sov. Den förra kaninen förstod sig inte på vad kisshörn var utan kissade där han tyckte, så därför hade jag höet i ett sånt för att slippa att han kissade ner höet hela tiden.....
  • Bevabus

Min kan ligga i sin keramikskål ibland med framtassarna haha....vet jag vete tusan hur han kan tycka det är bekvämt...

mona83 skrev 2009-12-13 11:41:52 följande:
    Under hans värdighet att sova där man skulle kissa och bajsa, Så då la man sig och sov i maten istället
  • Bevabus

Kaninerna kanske är smartare än vi trots allt bekväma små varelser

mona83 skrev 2009-12-13 11:45:22 följande:
    Han tänker väl som så att ligger man i maten så kan man ligga och sova och äta samtidigt. Mkt smidigt
  • Bevabus

Nej just nu så är jag förkyld, men allergitabletten hjälper när det kliar i ögonen.
    Tabletten är så mild så att jag kan ta den varje dag som tur är, även fast jag inte har allergiproblem. Den är ju mest till för att förebygga.

Brooke skrev 2009-12-13 11:48:13 följande:
    är du allergisk mot din kanin eller?
  • Bevabus

Min hals gör ont och jag är väldigt, väldigt krasslig men uppvisningen gick KANON!!!
    Ni får se bilder och film senare

• Bevabus

ja den är jättebra

Brooke skrev 2009-12-13 18:41:31 följande:
    Det är en BRA film på kanal5 ikväll Skicka vidare =)
  • Bevabus

aa precis

Brooke skrev 2009-12-13 19:03:55 följande:
    Yepp =) har inte sett den på länge men en sådan film glömmer man inte. Den ger ut ett budskap verkligen =)Det är väl han den lilla killen (va han nu heter) som är med i Sjätte Sinnet va?
  • Bevabus

den är kanonbra!!!

BooBoo skrev 2009-12-13 20:19:09 följande:
    Jag googlade filmen... Aldrig sett eller hört talas om. Intressant handling. Skulle jag vilja se nåndag
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael