Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Men tänk dig att du pratar med en kompis, då blir det ju lättare att samtalet flyter på utan en massa "eehm". Det är inte konstigt att man känner sig obekväm i början inför kameran. Jag tycker du ska ta emot Ogabinnes tips, för som nybörjare så gör man inte allt perfekt. Vill du få en populär blogg så är det bara att börja jobba hårdare. Men är du nöjd med allt som det är och inte strävar efter något större så ska du ju fortsätta på det du gör nu. Poängen är att det känns bra för dig själv.

Men vad heter diagnosen som du har när det gäller minnet?

Brooke skrev 2009-12-13 00:02:04 följande:
    Ja delvis. Men när jag tänker på något jag ska säga så kan det bli att jag tappar tråden, och då måste jag sitta och fundera lite och det tar typ två sek, sen är jag på banan igen... Men om jag ska sitta och läsa innan till på papper eller på datorn så kan jag lika gärna skita i att göra en vblogg..
  • Bevabus

Men hur fungerar "dyslexin" då? Eller vad man nu ska kalla det...
    När tappar du minnet?

Brooke skrev 2009-12-13 00:13:30 följande:
    Har ingen diagnos för mitt minne.. Men jag säger ehm när jag pratar med mina kompisar och anhöriga. Men jag ska tänka på det.. Var så säker
  • Bevabus

Ja en jättestor del av kaninens föda ska ju bestå av hö. Men äter hon något annat då?
    Jag skulle ringa till vetrinären på måndag och höra mig för. Kanske dags att byta till en annan sorts hö som fungerar bättre.
    Om hon inte verkar må dåligt så skulle inte jag vara orolig, men det är ju inte bra i längden.
    Vetrinären har hjälpt oss jättemånga gånger med tips och råd när Linus har varit dålig, skönt att man kan ringa dit för minsta lilla grej man är orolig för!

Brooke skrev 2009-12-13 00:15:07 följande:
    Bevvan - jag måste fråga, äter din kanin mkt hö? För min kanin äter inte ett jävla smack och jag börjar bli orolig för henne =(
  • Bevabus

Gott messmör, det är vad du har missat

BooBoo skrev 2009-12-13 00:20:05 följande:
    är det catfight här inne?
  • Bevabus

Hur länge sen var det du såg henne äta då?

Brooke skrev 2009-12-13 00:24:07 följande:
    mjo, men hon verkar inte må dåligt eller nått. Hon har ätit massor med hö förut men nu verkar det som om hon inte alls är intresserad :S Ska gå till zooet hon var på då vi var till Mallorca. Men det var dä höet som jag köpte av förra gången nu har jag övergått till Min kusins hö som är från stallet, men det verkar hon inte ens bry sig om..
  • Bevabus

ja skitmojset

Brooke skrev 2009-12-13 00:34:27 följande:
    Är det den där jyllenbruna gegan?
  • Bevabus

Godnatt min lilla OompaLoompa

BooBoo skrev 2009-12-13 00:36:19 följande:
    Godnatt!
  • Bevabus

hoppsan, vart lite sent....kollade på mj-videos
    imorron äre dansuppvisning., adios!

• Bevabus

Halsen kliar. Ögonen kliar. Näsan rinner. Öronen är halvt täppta för att näsan är täppt.
    Åh va peppad jag är inför uppvisningen förhoppningsvis så blire väl bättre när jag får ta en allergitablett och vaknar lite.

• Bevabus

Åh har du inte sett innan hur dom gör? Det är ju så sött haha
    Tjolahopp! Och så ligger dem ner

mona83 skrev 2009-12-13 11:24:37 följande:
    Vad roligt det såg ut när Svante la sig förut....Han ligger alltid på sidan med ena örat stående rakt upp och benen rakt ut. Ser nästan ut som han dött när han sover.... Han reagerar inte heller på att man springer runt buren utan sover han så sover han. Idag såg jag hur han gör när han lägger sig... Han bara slängde sig ner på sidan från stående, fort gick det....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael