Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

go morron, jag är också sjuker...värre än igår. Men teorin närmar sig så det är bara att masa sig iväg till skolan...sen blire tandläkaren och att städa linus bur.
    Bara att hålla ihop sig själv tills dess sen får jag duscha och slagga på sängen

• Bevabus

Såg ingen av er den där nobelkonserten som jag pratade om i fredags?
    Jag kom ju hem mitt i slutet av det här pampiga slutnumret. "Man in the mirror"...jag rös i hela kroppen..
    Såg häftigare ut på tv:n än på skitiga lilla youtube, men ändå

• Bevabus

får vara sjuk och kurera mig sen skulle helst ligga nerbäddad och dricka varm choklad idag, men teorin är alldeles för nära för att jag ska våga göra det...

BooBoo skrev 2009-12-14 08:30:05 följande:
    Men ska du inte vara hemmao kurera dig?
  • Bevabus

let's hope so du får titta in på gruvegårds och hjälpa mig att plugga

BooBoo skrev 2009-12-14 11:37:58 följande:
    Imorrn åker jag nog till v-ås o julshoppar lite. Kanske ses på stan då Bevan Ska köpa en fin ram.. Tänkte att en av mina fina MJposters ska få ett hem på väggen. Hundöronen o alla veck kankse inte gör så mkt.. 
  • Bevabus

Är hemma för en liten paus innan tandläkaren.

Den där läraren var där idag (såklart, han jobbar ju) och han kollade på mig ett par gånger. Typiskt att man precis kommit över en kille och så händer nåt pyttelitet som får en att tänka "Han tittade säkert bara på mig för han visste vem jag var, men tänk om.................."
    Ska dit igen emot kvällen och plugga. Jippie.

• Bevabus

Helt över honom är jag inte, det blir jag aldrig med killar jag en gång gillat. Jag tänker fortfarande på honom mycket, men hade inga såna där ordentliga kärlekskänslor längre.
    Men klart att man undrar när han tittar på en! Varför tittar han på mig?

Brooke skrev 2009-12-14 11:46:03 följande:
    Du bevvan jag tror inte du är över honom, inte om du tänker så..
  • Bevabus

Jag hoppas ju det men som sagt, vem vet...det är ju det som är så frustrerande, att jag inte kan läsa hans tankar...
    Men han är så himla underbar som person, precis som en genuin kille som jag ser framför mig som pappa till mina barn. En sån kille som jag lätt skulle trivas med att leva resten av mitt liv med. Men det är så svårt när man inte känner honom eller träffar honom på fritiden..

Brooke skrev 2009-12-14 11:50:42 följande:
    Ja om man visste det så skulle man ju förstås inte sitta och fundera. Men han kanske tkr du är söt/snygg vad vet jag?
  • Bevabus

jag läste i din blogg nåt om att du inte får godkänt på skolans tester?

Brooke skrev 2009-12-14 12:05:20 följande:
    Nej nu måste jag gå.. Ska iväg till skolan.. BLÄ! orkar inte vill få ett slut med detta. .
  • Bevabus

okidoki

Brooke skrev 2009-12-14 12:09:27 följande:
    Jag är på det sista testet, Fas A-D är jag redan godkänd på nu håller jag på med Repitionskapitlet och det är inte ett dugg lätt.. Och jag måste fråga hur man räknar ut allt som har med att göra med siffror.. Men jag har faktiskt godkänt på Fas A-D..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael