Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-10 17:50:04 följande:
    Jag råkade rapa.. Altså,, Vikkes en polare är här som inte vart här på kanske ett år.. Så rapar jag HÖGT.. My my
    Kvinnor Kan

...dom också.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-10 17:54:13 följande:
    Så länge dina bajskorvar formar sig som ett S så är allt bra
    Brukar sällan kolla bajskorvar. Okej att jag har ett tråkigt liv men SÅÅÅ tråkigt har jag inte.
  • Ogabinne

jshfljfasbfj321842412 erajdjfbhasdhkbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! tråkigt.

• Ogabinne

Nej gud nej, jag ÄLSKAR hur de gör de nya disneyfilmerna.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 19:08:53 följande:
    Jag hoppas det där var ironi för annars kan vi inte vara vänner längre Vissa tycker jag är okej, som te.x. "Hitta Nemo" och "Upp"..men när karaktärerna har midjor på två centimeter och hakor som kartonger, då drar jag gränsen
    Nej, jag skojade nog lite. Ice Age, Madagaskar osv. Så som dom filmerna är gjorda. Det är inte Disney va.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 19:31:47 följande:
    oj jag vet faktiskt inte, är inte det typ Pixar eller nåt?
    Heter de inte Disney Pixar då?
  • Ogabinne

Usch... Vi tog kort idag här hemma. Storebror knäppte massa kort på mig. Fick en chock när jag såg dom. Okej att jag visste att vågen gått åt fel håll men de där korten fick mig illamående. Vad fan gör man när man måste ner i vikt men inte kan hålla sig ifrån det goda?

• Ogabinne

Det är 5 månader kvar till min födelsedag. 5 månader kvar till sommaren. Hur mkt kan man gå ner på 5 månader? Hahahahaha

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-10 19:52:08 följande:
    Warner Bros .. kanske..Warner är iaf Happy feet. Den tycker jag är bra tecknat
    Ja precis. Alla dom där filmerna. De gör figurerna så runda och söta, färgerna är jättebehagliga, storyn bra. Både för barn och vuxna.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-10 19:53:21 följande:
    Du gå ner i vikt? Nääh! Du som var så tiny på bilden med EMD
    Det var 2 år sen. Jag har säkert gått upp 7 kg sen dess. O nu ser jag det själv tom. I ansiktet, armarna, MAAAAGEN!! Rumpa, lår. Bläää!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael