Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-10 22:18:10 följande:
    Mm..Men å andra sidan så sa han ju till Lisa att han kände på sig att han skulle dö som Elvis trots allt. När skrev Moonwalk?
    Jo. Boken skrev han 1988.
  • Ogabinne

Eller, den släpptes 1988, han skrev nog innan dess.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 22:22:51 följande:
    hittade den på cdon.com nu....var inte så dyr...
    Nä billigare än tradera i juli.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 22:26:03 följande:
    oki jo för då kom väl de tankarna efteråt...emot 90-talet när Dangerous-plattan hade släppt. Då blev han ju ännu populärare än förut så då började han väl att inse hur det skulle sluta
    Antagligen.

Sometimes it's hard for me to look dates in the eye even if they know me well. My dating and relationships with girls have not had the happy ending I've been looking for. Something always seems to get in the way. The things I share with millions of people aren't the sort of things you share with one. Many girls want to know what makes me tick - why I live the way I live or do the things I do - trying to get inside my head. They want to rescue me from loneliness, but they do it in such a way that they give me the impression they want to share my loneliness, which I wouldn't wish on anybody, because I believe I'm one of the loneliest people in the world.

30 år gammal.
  • Ogabinne

Det är intressant att läsa att han blev besviken när han fick sin första Grammy-nominering. För att Off the wall endast nominerades i en kategori. Direkt tänkte han "Wait untill next time"- they won't be able to ignore the next album.

• Ogabinne

"If you don't believe in yourself, who will?"

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 22:42:27 följande:
    Han uttryckte sig så bra, så man kan verkligen höra honom läsa texten och man känner hur han kände..
    Eller hur. Jag älskar att läsa ur boken. Det känns precis som att han är där. Jag hör honom, hans röst, när han uttalar orden jag läser.
  • Ogabinne

Kul vetande.
    Albumet Thriller hette från början Starlight.

• Ogabinne

Hahahaha tjeeena!!

I was asked a lot of questions about "Muscles", the song i wrote and produced for Diana Ross. That song fulfilled a lifelong dream of returning some of the many favors she's done for me. I have always loved Diana and looked up to her. Muscles, by the way, is the name of my snake.

Från en sak till en annan eller?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 23:27:46 följande:
    uhhm host host hahahaha, jag har inte så mycket mera att säga än så
    Lite så ja.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael