Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke - Hur många gånger är det du har gjort provet och kört upp nu?

• Bevabus

Jo....jag sa ju det förut. Jag har gjort teoriprovet nu på morgonen.

Brooke skrev 2009-12-17 11:50:32 följande:
    okej, men du har inte gjort själva provet än??
  • Bevabus

Jomen, körskolan har inget sådant krav på er elever då eller?

För så har ju nästan varenda körskola i hela Sverige, för att dem vill upprätthålla standarden. Ju fler elever de skickar iväg som inte blir godkända, desto större risk är det ju att affärerna går dåligt. Så därför så vill dem att man ska vara godkänd på alla tester innan dem tycker att man är redo för teoriprovet.

Brooke skrev 2009-12-17 11:53:27 följande:
    Jag har bokat in mig och jag har tid kvar att plugga på.. Så jag ska åka in nästa vecka mån-tis.. Måste åka in tidigt på tisdag för ajg ska till en grej, stöd för söka arbete. Ska bli skönt och få men samtidigt så är jag inte så jätte haj på att gå upp svintidigt. Men men sånt är liget.
  • Bevabus

Okej! Usch va jobbigt :/ men du fixar det nån gång det gör alla!

Brooke skrev 2009-12-17 11:54:04 följande:
    Fem gånger och kört upp en gång. Så blir 6 gången och 2 gången när jag väl gör det igen.
  • Bevabus

Jag tror på dem eftersom att jag hänger i körkortstråden här på FL och där är det flera som har kuggat jättemånga gånger men till slut har tagit kortet jag har sagt åt dig flera gånger att hoppa in där men du gör det aldrig

Brooke skrev 2009-12-17 11:58:31 följande:
    Mm det säger alla, men vad har jag gjort? Joo kuggat alla GÅNGER! SÅ jag tror inte på dem där orden längre. Det funkar iaf inte på mig. Men på uppkörningen så fixa jag det på en gång.. Så där har jag fördelen..
  • Bevabus

Och jag ska köpa donken...

Brooke skrev 2009-12-17 13:03:49 följande:
    Ska nog spela lite harry potter..
  • Bevabus

BooBoo - Vet du vaaaa? Jag slår vad om att det är ca 181 dagar kvar tills din bebbe tittar ut

• Bevabus

Pff! No way, jag har en inre bilogisk klocka som har räknat ut att det är 181 dagar kvar möjligtvis 180! Eller näe, 300 DAGAR KVAR!!!!

BooBoo skrev 2009-12-17 13:12:29 följande:
    Meeeeeeeeh Vet du vad jag tror.. Att det är 178 dagar kvar
  • Bevabus

Duktig du har varit!
    Ja nu är det inte nådigt kallt...jag ska till donken snart och mina ben kommer vara is innan jag ens kommer dit :S

BooBoo skrev 2009-12-17 13:11:33 följande:
    Så ni underhåller tråden Jag har växtvärk i benen, haha! Har gått hela dan känns de som. Vart på stan o fixat lite julklappar o fyndat billiga o gosiga pyjamaser till kidsen. Vill åsså ha jueeee... Satan i gatan så kallt det är hemma. Eldar för fullt. På lördag ska vi koppla in vår värmepump igen... Ska tända en miljon ljus nu. En kopp kaffe. Sen städa. För besök senare av min vän Kicki o dottern Klara.Ville kollar i vanlig ordning på Moonwalker. He just love Speed Demon So long neeeerds
  • Bevabus

Men näääeee, du har faktiskt fel. Faktiskt. Du har faktiskt det. För jag har faktiskt rätt!

Lätt att vi ska ha vadslagning, va kul!

BooBoo skrev 2009-12-17 13:19:16 följande:
    300 pls! Tror nog denna kotte oxo tänker komma ut lite tidigare, sörrö! Hoppas iaf på de När det börjar närma sig får vi ha vadslagning, haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael