Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Det enda stället jag fryser om vintern är benen man tycker jeans borde räcka, men inte då...
    Annars så har jag min långa vinterjacka, stor halsduk och huvan uppdragen

BooBoo skrev 2009-12-17 13:59:27 följande:
    Två par långkallingar borde göra susen Alltå.. Jag se så många, spec unga som går med tunn jacka, öppen.. Ingen mössa, halsduk eller vantar. Plus sneakers. Fryser dom inte? Jag fryser ännu mer när jag ser dom, haha
  • Bevabus

Jag vill också sova. Va fan Kiki, dissa ungarna och kom hit o snarka vett ja!

BooBoo skrev 2009-12-17 16:40:29 följande:
    Sådär då. Rent hus. Mätta magar. Blidde en tiiidig middag. Kicki kom utan dotra.. Kom med en kasse kläder till Puma som jag tänkte gå igenom snart.. Karln har åkt tillbaks till jobb. Efter jobb är det julbord. Så han lär väl inte komma hem förns 22 ikväll...Barn kollar på Kalles jul.. Jag vill sooooova...
  • Bevabus

Och varsin öl. Glöm inte ölen Kiki!!

BooBoo skrev 2009-12-17 16:47:40 följande:
    Ja.. Dom borde ju kunna klara sig själva nu. En bulle var sen så kan jag pysa...
  • Bevabus

Ska krypa i sängs ikväll och titta på Depp i laptopen that'll do the trick.
    Fan att det är så många timmar kvar....vill inte sova nu för då kommer jag ligga klarvaken inatt :/

BooBoo skrev 2009-12-17 16:48:57 följande:
    Piller piller piller... choklad och.. Depp
  • Bevabus

Som gjort för livliga småungar

BooBoo skrev 2009-12-17 16:57:46 följande:
    Lättöl... Utspätt med vatten..
  • Bevabus

Men äckel på dig päckel!
    Jag har kommit på vad jag ska göra! Om en timme ska jag ta en huvudvärkstablett, borsta tänderna, sen lägga mig i sängen och läsa en av mina absoluta favoritböcker

BooBoo skrev 2009-12-17 17:00:04 följande:
    Håll ut! Baka en kaka. Måla naglarna rosa. Reta syrran din. Lär din kanin nya konster. Skrubba toan..Ät bajs!
  • Bevabus

Ända sedan jag opererade käken för ett år sedan och fick leva på alvedon, citodon och kåvepenin flera gånger per dag, i flera veckor, så drar jag mig alltid för att ta tabletter
    Såå drygt och tråkigt, men ska snart ta en Ipren

BooBoo skrev 2009-12-17 18:13:57 följande:
    Baka är väl inget äckligt Har du inte tagit piller ÄN. Människa! O vad är de för bok då?
  • Bevabus

Katie Price's (glamourmodellen som var ihop med Peter Andre) andra autobiografi. Sen ska jag läsa hennes tredje, jag ääälskar dem!

BooBoo skrev 2009-12-17 18:13:57 följande:
    Baka är väl inget äckligt Har du inte tagit piller ÄN. Människa! O vad är de för bok då?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael