Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Men jaa, snälla Mona. Har du inte förstått det än? Nu blir jag nästan lite besviken. Men självklart ska vi fixa ett jobb åt dig om det är det du vill
    Pop eller rock? Välj!

mona83 skrev 2009-12-17 21:45:23 följande:
    Men men men.... alltså.... Är det vita strumpor man ska ha på sig för att lyckas med att få en bra karriär? Så om jag tar på mig vita strumpor och söker jonbb som lastbilschaffis, visst borde jag vara garanterad jobb då?
  • Bevabus

Okej ra med svarta strumpor ska vi nog ta mig tusan kunna fixa det jobbet!! Vit är lite för rent och blir lätt skitigt. Svart passar perfekt

mona83 skrev 2009-12-17 21:52:11 följande:
    Nej för jag gillar ju svarta strumor mkt bättre . Lastbilschaffis väljer jag
  • Bevabus

Vad tusan ska jag göra idag? Jag är ju ledig liksom...
    Tror jag bara ska kurera mig, nu har jag ju tid att vara förkyld.
    För övrigt så ska vi upp i Skrapan idag med mormor och äta middag men det är ikväll

• Bevabus

vem är det som inte kan sitt nummer?

Ogabinne skrev 2009-12-18 14:01:49 följande:
    Måste skriva av mig, blir så jävla irriterad. En vuxen människa med enbart mobiltelefon kan väl sitt eget telefonnummer? Vad är det som gör att man inte bryr sig om att lära in sitt eget telefonnummer?
  • Bevabus

Det är kolsvart ute, jag kommer knappt synas om jag ska videoblogga från hissen

• Bevabus

Jag pallar inte med Idol, men såg nu ett klipp på youtube där Erik sjunger vinnarlåten "higher"...wow wilken röst, I like it...sån där rockröst som kan ta makalösa toner. Sånt gillar jag!

• Bevabus

Han hade lite för mycket rockröst för att vara en pojkbandssångare tycker jag men tyvärr så brukar ju killarna från idol bli såna där fjortisidoler så det skulle inte förvåna mig om han får en massa såna låtar bara...

Ogabinne skrev 2009-12-18 16:42:27 följande:
    Konstigt nog eftersom alla älskar honom så tycker jag han låter skit. Som vilken boyband-sjungare som helst. Känns liksom som om vi både sett och hört det alldeles för många gånger förr.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael