• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-31 23:22:44 följande:
    Ja dem har gett dem c-vitamin.. Detta skrev hon! har redan kostat på dem små kräken 600 kr för skabbsprutor. Nu släpar den ena bakbenen efter sig, en väninna tror att den fått hjärnblödning så jag gav den extra c-vitamin men vad gör jag nu? Kan hon bara vara? Hon skriker inte men det ser lite äckligt ut.
    Jag är så säker på att det inte är en hjärnblödning eftersom marsvinet fortfarande är vid medvetande.
    Jag tycker att det är ett besök hos vetrinär som gäller... Tror inte att det är nått som man kan fixa tyvärr...
    Marsvin visar väldigt sent att dom mår dåligt och då är det oftast försent att göra nånting åt dom.
    Min Kusins hona dog när dom var påväg hem från vterinären vid ett tillfälle, så dåliga blir marsvin när dom är sjuka....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-31 23:27:18 följande:
    Jag är så säker på att det inte är en hjärnblödning eftersom marsvinet fortfarande är vid medvetande. Jag tycker att det är ett besök hos vetrinär som gäller... Tror inte att det är nått som man kan fixa tyvärr... Marsvin visar väldigt sent att dom mår dåligt och då är det oftast försent att göra nånting åt dom.Min Kusins hona dog när dom var påväg hem från vterinären vid ett tillfälle, så dåliga blir marsvin när dom är sjuka....
    Kan ju vara nån sort förlamning i det benet oxå.
    Det enda rätta är att ta henne till vet ovsett att dom precis varit och fått skabbspruta.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-31 23:28:54 följande:
    mm, nu vet jag inte hur marsvinet mår nu för detta skrev hon nångång på dagen runt 1 eller så.. Får vänta och se tills i morgon
    Ne men är det en hjärnblödning så hade marsvinet inte traskat runt alls ändå... Men okej marsvinet kan ju ha blivit sämre efter det iofs
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-31 23:33:01 följande:
    Syrran såg hur besviken jag blev över att inte få se några ordentliga fyrverkerier, hela min nyårsafton har ju ändå varit sämst..Så då sa hon "klä på dig så går vi ut och kollar"...
    Det var ju schysst av henne
  • mona83

Jag vart sist i säng i natt verkar det som

Säkert först upp i morron

Go natt alla...

• mona83

Har man hunnit varit vaken stund idag med....
    Trodde man skulle få sova lite längre än till kl 9

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-01 16:24:32 följande:
    Så vad har ni för planer detta år då? Klippa er o skaffa ett jobb?
    Ja klippa mig blir det nog att man gör nån gång under året.
    planer på att plugga till bilmek finns, men först ska Leah börja dagis....
    Så vi får la se vilka planer jag hinner med det här året. tiden går ju så jäkla fort 
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-01 20:07:45 följande:
    monaFor u
    " target="_blank">

Freddie Mercury Tribute (10)- George Michael & Queen
    Åh till mig Snällt att tänka på lilla mig
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael