Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Suck... hur kan man vara SÅ godissugen... Det är bara godis liksom. No big deal! Det är godis, inte kokain. Sån jäklar abstinens kan man liksom inte ha för lite choklad tycker jag... Aja, snart får jag dansa, då försvinner det väl... förhoppningsvis.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-15 18:01:52 följande:
    Jag brukar alltid ligga vaken till 23.30-00.30 om jag är trött vid 21-22 på kvällen men inte igår. Men tröttheten gjorde sig påmind vid 11 idag. Så ja jag lider av sömnbrist....Går ju upp 6.40 oavsett när jag somnat på natten. Är normalt ingen kvällsmänniska och ingen morron människa heller. Normalt är jag väldigt kvällstrött och morrontrött en dålig kombination
    Aj då, inte kul. Har du testat rosenrot? Jag ska beställa det när jag får pengar.
    Jag är INGEN morgonmänniska. jag älskar att vara uppe tidigt, men jag är för trött. Och arg.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-15 18:06:27 följande:
    Jäklar vad kl går sakta bara för att man väntar på att ungarna ska lägga sig
    Ja visst är det märkligt!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-15 18:35:06 följande:
    Bajs!
    Kiss!
  • Ogabinne

Nu är mina käkar igång igen... extremspända sen flera dagar. Jävligt drygt.

• Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-15 19:01:38 följande:
      WHY?
    Får så ibland. Vet inte varför. Hela käkarna blir jättespända, haka, upp till tinningarna som får kramp. Och min fina nacke spökar nu igen... Kanske ska ha migrän.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-15 19:06:42 följande:
    Nepp det har jag inte. Men ganska säker på att det är hypern som gör att jag har svårt att somna och är trött.två av symtomerna är just att man har sömnsvårigheter och trötthet. Går ju helt emot varandra dessa symtomer.
    Jag förstår att det är jobbigt!
  • Ogabinne

Om man skulle ta o slita sig från PS vore livet mycket lättare.

• Ogabinne

Oj oj oj, jag är helt ensam online här ikväll. Undrar vad jag ska hitta på för bus i tråden då.

• Ogabinne

Jag har iaf dansat klart för idag, om någon trådande är intresserad. Kände direkt vid första steget att kroppen var trött så efter 20 minuter gav jag faktiskt upp idag. Men, de säger ju att den bästa träningen är den som blir av, och 20 minuter freaksvett är ju inte fy skam heller. Nya tag i morgon.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael