Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

aadu, vem vet..

Ogabinne skrev 2009-12-23 19:12:49 följande:
    Skumt att svenska aftonblaskan gått ut med det när inte ens tmz skrivit något om begravning i morgon, tmz som annars brukar vara först eller bland de första med skvaller. Tror inte det stämmer alls att hon ska begravas i morgon, dödsorsaken är ju inte ens fastställd och mängder med prov ska göras på kropp och hjärna.
  • Bevabus

slimeball

BooBoo skrev 2009-12-23 18:28:26 följande:
    Aaaa elle hur. Du kan ju bara slänga dig i väggen Ärå.. Tycker hon sur lite slemmig ut i serien. Du ser inte så jätteslemmig ut.. hahaha!Jag är så shysst!
  • Bevabus

tackar jag blev jättenöjd! Fotografen var väldigt duktig och snäll. Sa hur jag skulle posera..
    Han var snygg också såg ut som en ung, lite feminim Johnny Depp....ögonen var sådär härligt mörka och glänste när han log. Han hade ett härligt skratt också.
    Hade han inte varit kortare än mig så hade jag flörtat!
    Gissa vem jag kommer drömma om inatt?

BooBoo skrev 2009-12-23 19:42:07 följande:
    you you you you Fina bilder
  • Bevabus

Guess what bitch?? jag REKOMMENDERADE dig!
    You better say yes when they call jag tänkte att du skulle tycka det vore kul!
    Ta med dig en kompis, eller kanske Vikke! Vem som helst, bara den är över 18 år man får lysa som en stjärna i några timmar.

BooBoo skrev 2009-12-23 19:47:55 följande:
    Jag har sett flera polers från fejjan som tagit bilder från den Studion. Kände igen stilen.Jag skulle oxo vilja va moell för en dag. Men jag skulle nog bara muppa framför kameran. Jag kan inte va seriös, haha! Känner mig så obekväm.. Sen fasnar jag inte...
  • Bevabus

Det diskuterade jag och fotografen också att det inte är samma sak när man är äldre...och julklappar känns mera som ett "måste"..
    Jag trodde ALDRIG att jag skulle kunna känna så

BooBoo skrev 2009-12-23 19:48:55 följande:
    Nopp! Inte lika spännande nu när man är vuxen. Men det ska fan bli skoj o se vad man får
  • Bevabus

Jag skämtar inte du kommer älska det!

Man åker upp i Skrapan på 19:e våningen och där har dem stylat jättesnyggt med möbler och man ser hela Mälaren och hela Västerås som är täckt i snö..
    Så blir man välkomnad av en person, alla är jättetrevliga! Så får man skriva in sin adress, namn och sånt i en dator vilket tar två sekunder typ..
    Så får du en lista där du kan skriva dit folk du vill rekommendera! Om du skriver dit över 8 personer så bjuder dem på en bild, eller hur det nu var.
    Sen får du vänta en stund i en soffa (som är vit och ser ut att ha diamanter i sig, fast dem är ju falska såklart ).

Sen så kallas ni in en och en, du och din vän, och så fixar stylisten till både smink och hår. Man ser ut som ett spöke först och man tror man kommer se ut som en idiot på bilden, men det blir bra till slut haha dem har på massor med foundation för annars ser huden konstig ut på bilden...det är ju värsta professionella kameran!
    Och sen får du vänta en stund tills fotografen kallar in dig och din kompis tillsammans. Ni får ett eget omklädningsrum där ni får sätta på er kläderna ni har med er. Det ska vara TRE ombyten!
    När den ena byter om så får den andra fotograferas och så går man i tur och ordning...en "photoshoot" tar typ 4 minuter som högst. Sen byter man kläder.
    Det är jättekul! Man känner sig inte det minsta osäker för fotografen säger precis hur man ska sätta armarna och posera
    Sedan får man vänta en stund till i väntrummet. Och sedan blir man kallad till ett kontor där en person visar alla ens bilder och man får välja ut vilka man vill ha och hur många, beroende på priset, för det blir ju väldigt dyrt om man ska ha alla. Det beror ju mycket på hur nöjd man är också
    GO FOR IT!! Jag tror inte dem har en ledig tid förrän i februari, så det kanske tar tid innan dem ringer. Men när dem ringer, SÄG JA!
    Du behöver inte ens visa bilderna för någon, bara kul att ha en "galmour-dag"

BooBoo skrev 2009-12-23 19:51:50 följande:
    SNÄLLA!!! Säg att du skämtar med mig nuShit.. Du anar inte hur många fjärilar som flyttade in i min mage nu.. Hujedanamej!
  • Bevabus

hahaha dem kommer bara att ringa dig och fråga om du är intresserad, det är helt tillåtet att säga nej, men säg ja
    Man behöver inte klä upp sig mycket alls, det räcker med en mysig och vardaglig polotröja till ett par tajta jeans eller nåt.
    Man får ta bilder tillsammans med vännen om man säger till om det. Jag och Anna tänkte göra det men glömde

BooBoo skrev 2009-12-23 20:04:54 följande:
    My my my! Så valde du mig av alla i hela världen. Gah! Skulle ju va kanoners om jag kunde va full. För då är jag minsan en linslus Och jag som inte ens har nå snygga kläder. Plus att jag kommer vara lite rund o go om magen Hmm.. Mitt hår kanske är långt då Tar man bilder ihop med sin vän oxo eller? Men ooooooooh! Carrooooooooooo! Why oh why
  • Bevabus

Det är helt gratis eftersom att du blev rekommenderad Dom öppnade för bara två månader sedan och därför så gör dem reklam på det här sättet nu! Om man ska boka in sig själv så kostar det mer än 800 spänn!

Det enda som kostar är själva bilderna. Jag tog 20 stycken och det blev runt 2000 spänn om jag inte minns helt fel...
    Men du kan ta färre än så. Jag har för mig att vi tog 60 bilder, och sen får man helt och hållet bestämma själv vilka som är fina och vilka man tycker är värda att betala för
    Det blir så fina bilder så man hittar MINST en som man gillar och som man tycker är värd att köpa
    TILL OCH MED DU KOMMER ATT GÖRA DET!

BooBoo skrev 2009-12-23 20:10:44 följande:
    Vad kostar detta kalas då? Alltså.. Det skulle ju vara jättekul o få lite fina bilder på mig.. Men .. Oh! Tänk om alla blir skitfula Ja... Men ja... Jag tror inte du tycker om mig riktigt Kidding!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael