Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo - Och blir bilderna skitfula så har du iaf haft en rolig dag där du fått känna dig snygg i smink och nice frilla, och du har haft kul framför kameran med en vän

• Bevabus

Yaaay

BooBoo skrev 2009-12-23 20:52:56 följande:
    Ok ok ok ok Jag går själv. Så några som möjligt ska stirra på mig.  Mitt självförtroende really needs a knuff.Ja en bild ska man väl tamefan va nöjd med
  • Bevabus

Jag sitter och lyssnar på världens bästa musik, försöker fatta att det är julafton imorgon, vill att syrrans kille ska gå hem så jag kan sätta igång och dansa på mitt rum..vill inte spela så hög musik när han är här. För övrigt så chiiillar jag

BooBoo skrev 2009-12-23 20:53:53 följande:
    Männen på krog. Barn i säng. Katter fiser. Funderar på en kopp varm choklad o vört. I love vört. Vad gör resten ikväll då?
  • Bevabus

Sånt som var med i Victoria's show igår, asbra
    Kings of leon - Sex on fire
    Black Eyed Peas - Meet my halfway (Richard Vission remix)
    The Script - The man who can't be moved
    Leona Lewis - Happy

BooBoo skrev 2009-12-23 21:03:07 följande:
    O vad är det för musik dåååå? Du får säga till han: Ursäkta.. Mene.. Ska du vara här länge till eller? De finns faktikst de som vill dansa till HÖG musik. Hajar du? Va va va? *evil eye on him* Sen går du
  • Bevabus

Självklart! fast jag kommer dricka lemonaaaad, som en fiiiin dam!

Jag tog 9 stycken, satt och bläddrade igenom min telefonlista i mobilen haha

BooBoo skrev 2009-12-23 21:04:06 följande:
    Så tar vi en latte efteråt sen Hur många polers valde du?
  • Bevabus

Ja dem var GRYMMA! Dem gjorde hela showen bäst

haha aa, det uppträdandet är också bra sexy beast he is..

BooBoo skrev 2009-12-23 21:08:11 följande:
    Ahaaa!! Vare Black eyed peas som uppträdde igår? Läste jag rätt i din bdb. Eller har jag drömt..Jag minns en Victoria då Justin uppträdde.. Sexy back
  • Bevabus

Of course

BooBoo skrev 2009-12-23 21:13:43 följande:
    Så måste du ha lillfingret utt så där.. Du vet, haha!Så trevligt.. Jag känner mig hedrad som fick vara med
  • Bevabus

Alla showerna ligger uppe där!
    Surt att jag inte kan banda på tv:n längre..skulle gärna fixa så att jag hade den som var i år på skiva...den brukar visas precis efter nyårsafton.
    Årets show ligger uppe i superhög kvalitet, värt att se

BooBoo skrev 2009-12-23 21:15:14 följande:
    Undra om det går att se showen.. Förmodligen Youtube Jadu.. Justin och Timbaland på scen. Sexy back. Jag DÖR!
  • Bevabus

vi behöver inte dig här längre mona haha jag säger allt åt dig istället

mona83 skrev 2009-12-23 21:19:55 följande:
    Det där var ju min replik, jag skulle ju skriva det... :-/
  • Bevabus

mm, dumma oss

Första showen var 2005 och det ligger uppe ända tills den senaste

BooBoo skrev 2009-12-23 21:19:14 följande:
    Då ska jag in o kika.. Ska bara komma iväg till köket o göra mig en kopp choklad.. Jag har fasnat här.. Dumma tråd
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael