• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 13:17:07 följande:
    Sjukhusserier kunde jag se på mycket förut. Men nu pallar jag inte. Tycker det är så otäckt med skador :/
    Förlossningar och snyggJanne.. de va grejer de
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Förlossningar kan jag titta på! Men då är det bara förlossningsserier, där det enbart är ungar som föds och inga bilolyckor eller hjärtattacker

BooBoo skrev 2009-11-25 13:18:56 följande:
    Förlossningar och snyggJanne.. de va grejer de
  • Bevabus

Bratsen tog ju en stor del i "kustbevakarna" och här kan ni se ett exempel på dem dryga jävlar, man känner för att klippa till dem...

• KikiBoo

Hej!
    Vad gör nii? Jag är lat, så det blir pannkisar. Och jag steker dom helt själv. Lovar! T om smeten har jag vispat för hand.. Jösses!
    Glass och jordubbar! Ja jag vet.. Det är inte helg. Men ibland måste man lyxa till det på en vardag...

Just ja.. Jag har köpt en rosa BH FIERCE!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Åh pannkakor var evigheter sen jag gjorde...
    Jag är alltid den som steker pannkakor numera mamma gjorde det när vi var små.

Kom just hem från körskolan. Ska vänta en halvtimme, sen blir det mat och sedan danslektion Vi ska ha på oss kläderna till dansuppvisningen så vi kan göra ändringar tills nästa gång om det behövs.

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 09:30:56 följande:
    Har oxo vart på en busfabrik i Linköping. Där var det mkt roligare. Men kostade lite mer. O där fick man bara vara i 3 timmar eller nåt.. Men det räcker ju gott o väl. Man blir ju helt slut Ville oroar jag mig inte för om han springer runt o busar på egen hand. Men Puma... ojoj! Jag vill ha koll. I mina ögon är hon fortfarande en liten bebis Men sist på busborgen så sprang hon bort någa gånger.. O jag sprang runt som värsta  hönsmamman
    Japp 3 timmar i Norrköping oxå. Ungarna somnar relativt snabbt sen när man åker hem. Mamma skulle oxå gärna slumra en sväng
    Det koster en hundrig eller nått sånt iom jag inte minns galet.

Leah skulle jag inte vilja släppa helt där, inte pga att han hon faktkist är min lilla bebis, hon är ju yngst, utan för att hon skulle sätta igång och klättra som en galning . Så sen skulle man inte hitta henne på ett tag eller så skulle hon ramla och slå sig...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 10:02:42 följande:
    Tittar på This is it... Stackars Michael sa Viktor...På bio behärskade jag mig.. Men här hemma.. Öff
    Ett par tårar kom det under bion när det var premiär visning. men det mesta kom när jag kom till bilen, folk undrade hur den var. Då grinade jag massor....

Ska kika på den nu ikväll, men måste be bevvan om adressen igen.... den försvann bara så där :-/
  • Bevabus

jag kommer hem ifrån dansen runt 21:40 så du kan få addressen då

mona83 skrev 2009-11-25 17:56:35 följande:
    Ett par tårar kom det under bion när det var premiär visning. men det mesta kom när jag kom till bilen, folk undrade hur den var. Då grinade jag massor....Ska kika på den nu ikväll, men måste be bevvan om adressen igen.... den försvann bara så där :-/
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-25 12:53:39 följande:
    Jag käkar värsta nyttiga lunchen. NOT! Två poroger och ett glas vatten.. Puma fick den fina lunchen med rotfrukter o grejer. Hon åt innan vi hämta Ville  Nu ligger hon ute i regnet o sover..O Ville bajsar.. Anteckna! Vad äter ni då? fruktfat med en massa majs och potatis
    låg hon ute i regnet och sov :O? hon är galen.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael