• mona83

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-19 22:20:01 följande:
    Men åh stackars hund.Nån hade bundit sin hund så hårt att han inte kunde röra sig eller skälla och slängt hunden i en soptunna. Hoppades på att ingen skulle hitta den så han skulle dö Så jäkla synd jag tyckte om hunden att jag kände att jag ville ta hand om honom...Kollar på djurpoliserna i Houston.
    Dom visade att den hunden hade fått ett nytt hem och tårarna dom kom. Har aldrig reagerat så när jag sett det här programmet förut.

Så jäkla fin hund...

Och jag förstår oron som den där rspca tjejen kände inför att han kanske inte skulle få nått nytt hem pga att han var pittbull för deras oförtjänta dåliga rykte.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-19 22:34:34 följande:
    Ja men verkligen.. Tkr han beter sig som ett jävla as. Ursäkta mitt språk men jag tkr verkligen det.. Skulle säkert skälla ut honom om jag såg honom irl.. USCH man gör inte så mot barn alltså..
    Nej du behöver inte ursäkta ditt språk . Mina smeknamn har varit bra mkt värre .

Nej man gör ju inte det, men det kommer slå tillbaka på honom sne när barnen är äldre.
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-19 22:40:20 följande:
    fan i helvete va tragiskt gör så ont i hjärtat att läsa om sådant där
    Ja fy vad jag kände med honom

När jag tog hand om en vildkatt, hade redan 2 katter, så bestmmde jag mig för att när en katt dör och jag ska skaffa ny då ska den platsen alltid gå till en katt som behöver ett nytt hem. Så man kan känna att man gör nått bra.

När vildkatten vart avlivad så köpte jag en vuxenkatt som var utsatt i privatannonserna i sn. Hon var i behov av ett nytt hem pga att ägarna var allergiska. Dom hjade varit i kontakt med katthemmet som inte kunde ta henne. så den anonsen var typ hennes sista chans.

Det känns så bra att tänka att man gjort nått bra, speciellt som då jag tog hand om vildkatten som verkligen inte hade nått hem.
  • mona83

Men ne fy fan... Vilka jävla ägare vissa djur får.

Visade nyss en häst som fått sånt deformerat bakben att hoven vikt sig uppåt så hon inte kunde gå på hoven uitan gick mer på benet precis ovanför hoven {#lang_emotions_cry}

Jävlar säger jag bara....

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-19 23:03:59 följande:
    Ja men verkligen, hoppas han får tillbaka så det skriker av det av Tobias när han blir äldre och vågar säga vad han tkr =)
    Han kommer att få av Leah med. När dom blir så gamla att dom börjar vilja ha kontakt med sin pappa och han hela tiden sviker dom då kommer dom att be honom fara och flyga...
    När dom blir så pass gamla att dom förstår menar jag, vilket säkert är när dom blir en 10-13 år eller så
  • mona83
    mona83 skrev 2010-01-19 23:08:31 följande:
    Han kommer att få av Leah med. När dom blir så gamla att dom börjar vilja ha kontakt med sin pappa och han hela tiden sviker dom då kommer dom att be honom fara och flyga...När dom blir så pass gamla att dom förstår menar jag, vilket säkert är när dom blir en 10-13 år eller så
    Men jag kommer fortsätta racet vi kör nu.... Han  får träffa dom om han vill det, men han ska höra av sig inte jag. Vi träffar honom nog bara när nån fyller i fortsättningen med... Räknar inte med nått annat iaf
  • mona83

Vissa vet verkligen inte när dom ska ge upp....

Barnens pappa skickar sms om att jag är lika söt som vanligt..... {#lang_emotions_yell}

Jag tycker ju inte detsamma om honom längre direkt. Jag fattar inte ens att jag kunde vara ihop med honom alls för han är inte ett dugg snygg nånstanns....
    Antar att det var i den personen jag trodde han var.... För i honom ser jag då inget som ens skulle få mig intresserad....

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-20 11:20:03 följande:
    vad svarade du till honom? ryter du inte ifrån?
    Jag svarar honom inte alls... Tystnaden brukar säga allt...

Han började snacka om min sexiga nakna kropp nyss....
    Jag påminde honom om att det är 3 år sen vi gjorde slut eller rättare sagt sen jag gjorde slut. Undrade vad han menade med sina sms egentligen.

Svaret var att han bara var ärlig....

Jag svarar så kort det bara går...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael