• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-20 08:09:11 följande:
    Mona:Hahahaha vilken syn jag fick med dig springandes till bussen. Det är nämligen jag i stort sett alla dagar. När jag hoppar av bussen vid dagis har jag 10 minuter på mig som mest att gå till dagis, klä på och få med mig alla barn, hämta vagnen och ta mig tillbaka till bussen. Oftast springer jag som en tok med båda barnen på vagnen och slasket bara far omkring mig.
    Jag bruklar inte behöva springa annars. Brukar ha gott om tid på mig för att slippa göra det... Jobbigt att springa ju
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-20 11:30:19 följande:
    Heeey!!!! Hur får man bort flugpuppor??? TUSENTALS????????????
    Radar kanske? Det är ju mot insekter vet jag
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-20 19:37:15 följande:
    Lånade en fägpenna av storebror o kladdade lite. 100 år sen sist. Jag kan ju fortfarande! Känns krabaten igen?
    Det måste ju bara vara Jesus, det var ju såååå likt{#lang_emotions_wink}
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-20 20:19:27 följande:
    Så finns det ju nåt som kallas FÖR ärlig. Att han aldrig ger sig. Jag förstår att du är trött på honom!
    Jag bara tänkte att det skulle vara första gången du var ärlig i hela ditt liv om det nu var så...
    Nej jag tror han vill ha sig ett ligg bara, tjejlistan han hade är väl förbrukad nu...
    Men trista ex är inte min grej
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-20 20:21:31 följande:
    Ja, fast dom är ute på balkongen. Jag hade massa lådor o skit därute som stått sen innan jul. Inte orkat bära ut dom till soophuset. Idag tog jag tag i det, och under alla lådor där det blivit fuktigt och mysigt ligger det miljoner ägg, puppor och några kläckta seeeeeeeega flugor. Tänkte ta sopborsten o bara svisha ut hela buntarna från balkongen eftersom vi inte har ngn granne under, men det var mörkt när vi kom hem, så jag tar det i morgon.
    Ja jag tänkte just föreslå det innan  jag hade läst hela inlägget
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-20 20:24:03 följande:
    Klart det är. Nutidens Jesus.
    Åh jag visste väll att jag gissade rätt
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-20 21:51:32 följande:
    Hmm alla ignoerade mitt långa inlägg på 1190 sidan :( Tänte ni skulle gissa hur mkt min kamera skulle gå på och reperera..
    Nästan lika mkt som en ny hur mkt det nu är...
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-20 21:59:45 följande:
    Den kostade 3229 :- har jag för mig och den köptes till sommaren 2008 då jag tog studenten. DEn skulle gå på 3069 :S Så inte tänker jag lägga pengar på att laga den det får bli att spara pengar och köpa en ny i framtiden..
    Då hade jag rätt iaf. Nästan lika mkt som en ny . Fan vad dyrt egentligen....
  • mona83

Jag har en gammal gammal Minolta digitalkamera. Typ bland dom första som kom ut. Filmar man så kommer inte ljudet med tex... 2.3 megapixel på den så det är bättre kamera på min mobil. Skillnaden är att min mobil har ingen blixt... Men filmar jag med mobilen så blir det iaf ljud

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-20 22:01:42 följande:
    Nu hoppar sockervaginan Boo i säng.Adios
    Go natt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael