• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-17 22:03:15 följande:
    haha sniken liten jäkel du är
    Japp
  • mona83

Nu tackar jag för mig. ser inte alls fram emot att gå upp 6.40 i 5 hela dagar...

Gonatt

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-17 22:06:48 följande:
    hahaha men usch
    Eller ja, i dom få fjunen på huvudet hon hade
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-17 22:53:42 följande:
    Men .. men...klockan är ju bara 23 och ni ska alla redan sova  Är ni sjuka? Mår ni inte bra?? Okej då, jag som är frisk får väl stanna uppe och titta på "8 mile" då da
    Ne men ska ju upp skit tidigt för att Tobias ska till dagis. Skulle behöva komma i säng ännu tidigare ändå. Men då blir det svårt att somna....
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-18 14:25:48 följande:
    JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det börjar inte sjunka in förräns nu och glädjetårarna är på väg kan jag meddela Jag kan inte fatta det!!
    Grattis {#lang_emotions_cheers}
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-18 19:26:45 följande:
    Så, nu har alla här inne utom jag körkort? Oh my... 2 av er yngre än mig också... jag känner mig som en tönt.
    En klen tröst är att jag inte hade suttit här med mitt BECE körkort om jag inte hade gått transport eller fordon för den delen
    Hade inte ens haft körkort om jag inte hade gått där
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:56:51 följande:
    Mmm... O jag vill ha The Jackson an american dream.. Och This is it väntar jag oxo på..
    Jacksons an american dream har jag hemma. Men jag vet inte om det finns nån bild ännu. Se när brorsan dyker ut nästa gång om det är nån inställning eller nått som behöver fixas. För han hade bild på sin dator....
    Sen är det allmän utdelning
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-18 20:49:12 följande:
    Dom är far och son. pappan är herren i huset. Tror han. Så när maten kommer fram ska han banne mig äta först. Och mest. För att visa att han bestämmer. Men det fixar inte magen, så efteråt står han och spyr. Alltid ska det ske på en matta med. Så hör man "hugh, hugh, huhg" nånstans o får rusa för att hitta honom, slita bort honom från mattan så han spyr på golvet ist. Jävla kattfan! Hade han inte varit min bebis i 12 år hade han åkt ut för länge sen.
    Haha jag vaknade en morron för ett tag sedan av att jag lagt foten i nått blött... Kattfan hade spytt i min säng utan att jag hörde det

Härom natten sparkade jag ner en katt som skulle till och spy i min säng när jag sov, vaknade när jag hörde hulkarna dom gör. Jäkla tur annars hade jag vaknat av att jag lagt foten i det igen
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-18 21:15:07 följande:
    Nej men heeeej! Look who's here!
    Va, vem då? Vem är här ?

Tog ett tag att läsa ikapp
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-18 21:20:41 följande:
    Är det någon som kollar på Spårlöst?
    Japp det gör jag, eller jag lyssnar kanske jag ska säga. Var ju så många sidor att läsa igenom
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael