• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-23 09:52:03 följande:
    I morgon kl 11.40 på sexan visar dom Inside the Michael Jackson mansion - Never can say good bye igen..
    Ska man våga kolla på den? Vill minnas att man grinade som en tok sist
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-23 09:57:04 följande:
    Jag minns att jag var väldigt besviken på den dokumentären. Den sändes ju på hans födelsedag, så jag trodde den skulle vara en slags hyllning till honom. Ist pratade de bara om vad allt kostade...
    Jag grinade i slutet när dom visade sängen
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-23 10:43:19 följande:
    Ja, det var lite väl tyckte jag också... när man vet vad som hänt i den sängen.
    Ja fy tusan
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-23 12:46:45 följande:
    Vart på stan med kidsen. Köpt lite nytt åt dom inne på Lindex. Ny pjymasa, kalingar, trosor och byxor. Sen bebiskläder till Nova-Li Jag skulle kunna köpa ALLT. Så mkt fint. Köpt fika oxo. Rosa o bruna munkar. YAMMI! Nu sa vi luncha. Ville har beställt fiksbullar, potatis o ärtor. Sen åker vi o hälsar på bebis. *sniff sniff*Ska färga håret senare oxo. Kashmir ljusbrun. Min utväxt ser hemsk ut..Undra om man inte ska slänga i färgen nu... Have a gggggreat lördag everyone
    Här ska jag och Tobias iväg sen och köpa lite kläder på rean inne på cubus, han fick lite pengar i födelsedagspresent. Så jag tänkte att han kunde få välja sina egna kläder. Är ju 50% där
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-23 12:54:24 följande:
    Ja det är skoj att handla med dom stora nu Ville väljer sina egna kläder. Iaf tröjor o kallingar. Ibland kan det blir lite tjaffs. T ex om han kommer med en tröja som kostar skjortan Men det löser sig alltid Hoppas ni fyndar en massa fint.
    Jodå vi hittade 2 tröjor och ett par byxor, 185 kr gick det på tillsammans och byxornas ord.pris var 249 kr...
    Var tydligen halva reapriset på halva reapriset på cubus nu. Så önskade att man hade haft mera pengar att handla för. Hade man kunnat handla lite i nästa stlk och lagt undan .
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-23 19:48:59 följande:
    God kväll...mitt huvud används som boxningspåse till ett par osynliga djävular tror jag...Trevligt att träffa farmor iaf. Även fast faster kom förbi också och hon är helt omöjlig på alla sätt och vis. Ibland blir man galen på henne. Jag körde hela vägen till Katrineholm men trodde aldrig att vi skulle komma fram, jag bara körde och körde. Så pappa fick ta resan hem, jag orkade inte.Nu längtar jag tills klockan blir 21 så man äntligen kan få se den där galan!!!
    Så häslade du inte på mig? Du var ju nästan hemma hos mig ju {#lang_emotions_undecided}

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-23 22:05:32 följande:
    Det där är riktigt smart. Jag tänkte faktiskt vara lika smart. I förgår tog storebror sönder sin overall på dagis, o jag hittade ett skidset i grått och vitt på maxi för halva reapriset, ynka 129 kronor. Tänkte faktiskt åka ner på måndag och se om de finns i en storlek större än killarna har nu och isf köpa varsett sett till nästa vinter. 260 spänn för varset set vinterkläder är ju löjligt billigt. I november tror jag det var köpte jag varsen vårjacka och mössa från villervalla för något på 400 kronor med frakten. Ord pris strax över 1000 kronor. Såna klipp älskar jag.
    Jag köpte ett skidställ på intersport åt Leah i förra våren i stl 90 i märket Mckinley, kostade 480 ord pris var 800.
    Hade tänkt köpa ett sånt ställ till Tobias nu i vår till nästan vinter. Men nej jag är inte alls nöjd.
    Innan det vart så kallt här så vart Leah så varm i stället så det luktade illa om jackan back i nacken efter ett par dagar. Man tvättade och så gick det ett par dagar och det luktade lika illa igen... Var så nära att sälja stället på tradera efter bara 3 veckors användande. Nu när det varit så kallt har det inte luktat illa alls om den. Men ja nu är dte ju varmare igen så är väl en tidsfråga innan det stinker igen...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-23 22:34:35 följande:
    Det där är märkligt för jag har samma problem, fast med skidvantarna. Storebrors skidvantar... fy fan. Jag tvättar dom och de luktar ingenting, sedan använder han dom på dagis och ett par dagar senare börjar de lukta så otrooooligt surt. Och det blir värre för varje dag. Så förra helgen tvättade jag dom, och i fredags på väg hem från dagis fick han inte ens använda dom för jag höll på att kräkas varje gång han rörde sig runt mig och doften flög in i näsan på mig. Helt sjukt, jag fattar inte varför. Måste vara ngt med materialet som börjar surna när vantarna blir blöta och torkas och blir blöta igen. Jag vet inte. Riktigt kasst. Måste köpa nya på måndag för han kan inte ha dom. Hans händer luktar ju likadant när han tagit av sig dom. Och mina med när jag klätt på honom dom.
    Ja jag fattar inte vad det är som gör att dom börjar stinka efter ett par dagars användning....
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-23 23:17:16 följande:
    Var jag?? hoppsan som sagt, geografi är inte min starkaste sida hahaha!
    Ja är ju typ 6 mil eller nått sånt till Nyköping . Nästan grannkommuner ju...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-23 22:36:09 följande:
    Vad hände med tjejen som hoppade in från det blå med ett "God Morgon" och länk till sin blogg i morse och sen bara försvann?
    Eftersom hon hade den med som länk i tråden så trodde jag det stod nått där som var nått som rörde oss som Mj fans. Men ne....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael