Ogabinne skrev 2010-01-23 22:05:32 följande:
Det där är riktigt smart. Jag tänkte faktiskt vara lika smart. I förgår tog storebror sönder sin overall på dagis, o jag hittade ett skidset i grått och vitt på maxi för halva reapriset, ynka 129 kronor. Tänkte faktiskt åka ner på måndag och se om de finns i en storlek större än killarna har nu och isf köpa varsett sett till nästa vinter. 260 spänn för varset set vinterkläder är ju löjligt billigt. I november tror jag det var köpte jag varsen vårjacka och mössa från villervalla för något på 400 kronor med frakten. Ord pris strax över 1000 kronor. Såna klipp älskar jag.
Jag köpte ett skidställ på intersport åt Leah i förra våren i stl 90 i märket Mckinley, kostade 480 ord pris var 800.
Hade tänkt köpa ett sånt ställ till Tobias nu i vår till nästan vinter. Men nej jag är inte alls nöjd.
Innan det vart så kallt här så vart Leah så varm i stället så det luktade illa om jackan back i nacken efter ett par dagar. Man tvättade och så gick det ett par dagar och det luktade lika illa igen... Var så nära att sälja stället på tradera efter bara 3 veckors användande. Nu när det varit så kallt har det inte luktat illa alls om den. Men ja nu är dte ju varmare igen så är väl en tidsfråga innan det stinker igen...