• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-18 22:46:25 följande:
    Mm men jag förstår inte varför dem ska ha en reklam när det nästan är slut.. Och den som är nu där hon dricker något hon är skit irriterande med sitt MM herregud :S
    Eller som i days ibland direkt efter att dom visat den korta snutten av dagens avsnitt innan introt börjar.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-18 22:49:53 följande:
    Har snöat här länge oxå.. Nångång på eftermiddagen började det skit störande VILL INTE HA MER SNÖ JU!
    Är -1 grader här på gränsen till töväder...
    Och nej det behövs verkligen ingen mera snö. Blir ju skitkul sen när det verkligen blir töväder :-/
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-18 22:52:14 följande:
    När börjar dem göra det? Har jag inte vart mä om tror ja :O
    Jag har sett det ett par ggr under alla dessa år jag kollat. inte ofta men det händer att det blir så ibland
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-18 22:54:42 följande:
    Nej nu blir det natti natti för mig så Gonatt
    För mig med...

Go natt
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-18 23:00:43 följande:
    Okej tjejer. MTV gone nutts. Skriv under och få dom att fatta att de inte kan ge Michaels titel King of pop till Robbie Williams. Jävla idioter!www.thepetitionsite.com/1/mtv-should-be-stopp...
    Har skrivit under.
    hur många dom än kallar king of pop så kan dom ALDRIG ta titeln från Mj.För han är den riktiga king of of pop.... 
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-18 23:13:08 följande:
    Här kändes det som att snön började smälta bort sakta men säkert. Tills det började i går kväll o höll på hela natten, nu har vi massor igen. Och det ska snöa hela veckan. Suck... tycker det räcker nu. Jag vill ha vååååååår!!!
    Här var det moddigt och jobbigt att gå på trottarer, kändes som dom bara plogat bitvis...

Brorsan var uppe och skottade taket på sjukan igår, ocn nu får dom gå upp och göra om det
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-19 05:51:15 följande:
    Har du brännt ner den?
    Japp, hittar den bara som region 1 och det kan vi inte kolla på här i Sverige...
  • mona83

Jösses vilken rolig present Tobias får av sin far då:-/. Frågade vad han hade för stl på strumpor....
    Hade sån lust att skriva att Tobias redan har massor av strumpor, för det har han. Mer än han hinner använda. Men då hade jag fått svar att jag var otrevlig av honom :-/.
    Bättre att han inte kommer alls, han kommer bara gnälla om hur dåligt han mår {#lang_emotions_yell}

• mona83

Och så det där jäkla kram i slutet på varje sms... Ja det är ju inte lätt att fatta när man är en idiot....

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael