Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Wah! Jag fick tag i tjejen som håller kursen och jag var så välkommen! Vad spännande. Måste skriva ansökan och skicka med en egenskriven text så får jag se om jag blir antagen. Det är en skrivarkurs btw.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-27 10:52:14 följande:
    Det kan jag inte tänka mig att man måste..vore konstigt som sagt!
    Nej jag frågade om jag måste vara bosatt i skåne och hon svarade nej nej, du behöver inte ens bo i sverige. Vilken tur då. Men vad läskigt att ansöka till en kurs där de ska bedömma min skrivarförmåga först... Jag sa att jag skriver poesi och det var helt okej att skicka med.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-27 11:54:49 följande:
    Vi har haft snöstorm här i ett par timmar nu, det kommer verkligen MASSOR och det blåser! Mysigt tycker jag, men det känns som att våren borde komma snart! Det vet man ju hur det blir med dock...kommer vara slask fram tills Mars...hellre snö än slask
    Ja det är helt sjuuukt vad det snöar. Det har snöat sen jag skrev och nu har jag nog en halv dm på balkongräcket. Än verkar det inte sluta, det verkar bara bli mer och mer.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-27 20:15:54 följande:
    Men haha, varför översätter google tv.nu? står ju på svenska där. Arn riket vid vägens slut har google översatt till Arn riket vid vägens slampa
    Den gör så, den där automatiska är ruskigt irriterande, allt den hittar på engelska översätter den heeeeeelt galet. Du kan inaktivera den uppe i hörnet.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-27 22:01:57 följande:
    Jo jag kom på att det gjorde det... Men stavas inte det slutt? eller stavas det med ett t?
    Nej det stavas Slut.
    Ja, den där translae gör som den själv vill. Helt skitjobbig o värdelös.
  • Ogabinne

Morning, morning, morning.... Kan inte fatta att det snöar ÄN. Det tar aldrig slut.

Torsdag idag. Dags att sätta fart med skolan så fort jag kommer hem.

• Ogabinne

Jaha, det som i vanliga fall tar mig en halvtimme att åka o lämna barnen o komma hem igen tog mig en och en halv timme. Det är k a o s ute idag.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-28 23:04:36 följande:
    Nån som vet vilken kanal Grammygalan kommer gå på under söndagen? Jag hittar det inte i tv-tablån..
    Nian, om det inte redan skrivits.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-29 06:01:45 följande:
    haha! Elle hur.. MJ är så mkt galnare på scen är vad Elvis var.. Come on! Små juckningar
    Hahahahaha nååågot! Elvis rullade lite på höfterna. MJ var nasty!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael