Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-26 07:28:24 följande:
    Snart dags att klä på sig igen....Kan ingen bli sjuk snart
    Hahahahaha åh den tanken fick jag i natt när jag hörde storebror hosta på toaletten. För en snabb sekund hoppades jag han hade maginfluensa (det stod på tavlan på dagis att de har fall av maginfluensa igår) men han kissade bara.
  • Ogabinne

God morgon förresten!

Vaknade och kände en hemsk smärta i näsan. Lokaliserade smärtan till precis under näsan. Kollar spegeln och fick se en fin miiiiniliten fullmogen finne som INTE går att trycka hur mkt jag än försöker. Så, nu får jag väl stå ut med denna jävla smärta så fort jag rör munnen tills den bestämmer sig för att gå tillbaka igen.

Idag är det städning av storarum och kök sen är hela lägenheten tiptop.

• Ogabinne

När fan ska den här vintern ge sig egentligen? Det vänder ju aldrig. VI ska ha snö onsdag torsdag fredag, och på lördag är tempen nere på 13 minus. Jag tycker det räcker nu...

• Ogabinne

Familjen Dödskalle!

Storebror är så tuff över sina nya vantar jag köpte igår med dödskallar på, så han visade lillebror. Lillebror gick o hämtade en napp som satt fast i en napphållare i lådan med dödskalle på och sa till storebror "dötekalle dööötekalle" o de var så tuffa. Storebror sa "Du har ingen dödskalle mamma" men det har jag på trosorna. Nu tycker han att jag är en cooooool mamma.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 08:52:25 följande:
    Morn morn, jag lyckades ta mig upp 8:30 iaf
    Inte illa. Bättre än 12 ju.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 09:19:52 följande:
    aa imorgon ska jag gå upp kl 7 så jag är redo för torsdagen!Och imorgon börjar mina danslektioner, äntligen!! Jag har Lyrical imorgon och sedan Discodans på Torsdag...tänkte köpa mig en ny danströja idag, hoppas jag får tag i en!
    Vad roligt! Va e lyrical?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 09:30:01 följande:

">

Ah, coolt.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 09:33:08 följande:
    Jag ville hellre dansa Disco Lyrical, men kunde inte för den kursen är bara för tävlingsdansare surt, för jag var en av dem som gick sommarkursen, när dem ville testa den hos elever och se om vi ville ha den kursen på schemat....Jag fick uppträda på Västerås Cityfestival med det och allt. Helt galet underbart och roligt!
    Oj vad häftigt! O vad synd. Kanske kommer för dom andra i framtiden?
  • Ogabinne

Omg omg omg... började gråta när jag såg detta. Kolla hela denna.

With all the time in the world on their hands, the inmates of Cebu Provincial Detention and Rehabilitation Center in the Philippines have learned another Michael Jackson routine ... with some help.

Jackson's long-time choreographer Travis Payne, with dancers Daniel Celebre and Dres Reid, taught the inmates routines from "This Is It."

It's just how Michael would have wanted it.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael