Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-26 20:17:42 följande:
    mm rätt ledsamt..
    Äh, get a life o våga vägra vuxendagis.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 20:36:14 följande:
    Datum: 31 Mars eller 1 April Tid: 19:30Plats: Västerås, KonserthusetKoastnad: Tror det var 460 krJag hämtar ut biljetterna och så får ni ge mig pengarna efteråt på något sätt, om ni för över det på kontot eller om ni ger mig när vi träffas.Det är After Dark tillsammans med Babsan som ska ha en jätterolig show!
    Oj oj oj oj OOOJ! DÄR ska månen trilla ner innan ni får med mig på sånt trams.
  • Ogabinne

Åh jag är så klantig. Ni vet när man är så där supertörstig. O sååå sugen på kall rivande cola. O så häller man upp och suget bara ökar o man kan riktigt känna hur den kommer riva i halsen. Så börjar man dricka, och sätter FÖRSTA klunken i halsen. Hahahahaha! Så jävla snopet, snuvad på hela konfekten!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-26 21:14:17 följande:
    hehe..Jag gjorde samma sak igår dock var det med bröd dessutom rostat. Så jag börjar hosta med brödet i munnen men försöker få ner det. Hostar som bara den, hostar så länge att tårarna börjar rinna.. Inte kul alls.
    Hahaha det är ännu värre. När man ska ha ner skiten också fastän man hostar. När man tar en stoooor klunk dricka o sätter i halsen o hostar med stängd mun med hela munnen full med dricka som bara flyger runtomkring en. Jag gjorde det i skolan en gång. Hostade mjölk på alla kompisarna som satt framför mig. Trevligt lunchsällskap.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 21:37:20 följande:
    Jag och Kiki gillar trams om ingen har märkt det redan
    Mm, jag gillar trams. BRA trams..
  • Ogabinne

Fast när jag tänker efter på vad för trams jag gillar så kommer jag faktiskt inte på ngt. Jag kanske inte tycker om trams. Jag tycker om bra humor, att kunna bjuda på sig själv, att få folk att skratta, men trams är nog inget för mig.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 22:04:05 följande:
    Tycker du inte transvestiter är bra trams?
    Hahaha nej det gör jag verkligen inte. De får gärna vara transvestiter och njuta av sina liv, men roa mig gör de inte.
  • Ogabinne

Jaha... god morgon... försovit oss rejält. Bussen går om 2 minuter. Hur kan man försova sig när man somnade 23? liksom 9 timmars sömn o jag försov mig... yeah yeah.

• Ogabinne

Åååååh varför svarar ingen i telefonen när jag behöver hjälp?

Nån här som vet om man får läsa en distanskurs genom en folkhögskola i en annan kommun än ens egen? Jag har hittat en kurs jag såååå gärna vill läsa under höstterminen...

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-27 10:43:18 följande:
    Tyvärr, vet inte..
    Nähe, vad synd.
    Egentligen så måste man väl få gå kurser genom skolor från andra ställen i sverige än bara ens egen. Om mitt komvux tex inte har kurser som andra skolor driver på distans måste man väl få gå dom ändå? Man ska väl inte behöva flytta för att tillhöra kommunen för att få lov? Det låter ju märkligt isf.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael