Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Så ja, nu verkar de komma ngn vart med Dr Murder.
    Men................

We're told Dr. Murray could be charged with involuntary manslaughter as early as next week

Oavsiktligt dråp... yeah yeah... vi behöver inte ens hoppas att han blir dömd, han kommer gå fri som en fågel ut ur rätten.

• Ogabinne

Hur kan man få AVSIKTLIGT MORD till oavsiktligt "vållande till annans död".....

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 13:55:06 följande:
    hm...som läkare så är han ju väl medveten om hur den mängden mediciner påverkar personer...det kan omöjligen ha varit ofarligt för Michael att få såna mängder i sig...suck alltså...rättssystemet, jag blir inte ens förvånad längre...
    Jag vet.... o som läkare vet man också att drogen är livsfarlig utan otaliga monitorer som övervakar patienten och som läkare vet man också att man aldrig kan lämna en person sövd på propofol obevakad ens en minut, doktorn lämnade honom ensam betydligt längre än så. Och som läkare vet man att man ringer SOS DIREKT, inte ringer privata samtal först och sedan SOS ett par timmar senare. Och som läkare vet man också att HLR ges på patienter som LIGGER PÅ GOLVET, MJ låg kvar i sängen när de utförde HLR under SOS samtalet...

MY ASS att det inte var avsiktligt MORD!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 14:02:32 följande:
    Det enda jag undrar är det där med assistenten som sades ha gett MJ medicinen när Murray sov :S undrar vart han hamnade i utredningen...
    Tror det bara var tabloid junk, det har inte stått mer om den påstådda assistenten, jag tror inte det fanns någon.
  • Ogabinne

Men suck... ni vet videon där MJ sitter i bilen och dansar till R.Kellys Ignition. Han hade tydligen inte ansökt om tillåtelse att få ha med detta i sitt "Private home videos" så nu vill dom ha 3000 dollar för det. För att han sjöng till hans låt, privat, i en bil.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-29 14:06:35 följande:
    Murray har inte någon som helst rätt att få vara läkare längre, jag hoppas hans licens dras in och han aldrig får uträtta något som har med läkare att göra. Han har inten som helst rätt att vara läkare, alla MJ fans anser honom redan som den mannen som dödade king of pop. Säkert alla anser det och han kommer aldrig glömma bort det för fansen kommer att påminna honom för resten av hans liv.
    Något MJ fan som är tillräckligt galen lär skjuta honom en dag. Det är vad jag tror iaf.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 14:14:44 följande:
    Jag tycker du vi slår till redan idag, eller vad säger du Puffen?
    Kan man skriva sånt på skoj, utan att bli anmäld för att ha planerat ett mord? Jag började skriva en fin plan men jag vågade inte posta den, Jag blev lite rädd.
  • Ogabinne

Fan Carro, jag har inte dansat på snart 2 veckor... Hur ska jag få tillbaka inspirationen och viljan igen?

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-29 14:17:34 följande:
    Ja det tror jag oxå. Men alltså detta om att man har läst att några fans har tagit sina liv för att dem tyckte att dem inte kunde leva utan Michael Jackson i världen. Jag tänker fortfarande på det, och jag förstår inte varför dem tog sina liv.. Jag menar, det är väl bättre att leva och föra vidare hans musik..
    1 leva o föra hans musik vidare utan honom
    2 sluta leva och ist för alltid få vara med honom

Inte så svårt val om man inte har något att leva kvar för. Fast det är nog svårt att förstå om man inte känner så för honom.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-29 14:23:59 följande:
    OgaBinne - Du kollar väl på sjunde himlen va? Minns du då "Lucy" får veta att hennes ena kompis dör i bilolyckan? Visste du att det har hänt Beverly Michell på riktigt? Låten Angel som hon har själv skrivit är en sång till hennes kompis som dog i en bilolycka..
    ">

" target="_blank">

Nej det visste jag inte.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael