Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-24 19:18:53 följande:
    haha lycka till! synd att jag inte bor närmre, jag hade gärna ställt upp på att vara barnvakt då och då!
    Ja det hade du säkert.... EN gång.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-24 19:19:52 följande:
    Pannkakor?Kyckling, ris och någon sås?Omelett med svampstuvning?Varma mackor?Bea-sås med pommes frites och något kött?
    Haha jag har fått ihop 5. Sen kom jag på dessa. Guld!
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m10789799.html
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-24 19:25:41 följande:
    Då han kommer upp, prata inte med honom. Ta honom och gå tillbaka utan att säga ett ljud. Då uppmanar man dem inte att komma upp..
    Jupp. I know. Gjort så i typ 4 år.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-24 19:21:37 följande:
    Den glömde jag helt bort
    Ja du missade ju som sagt inte mkt. Vet inte varför jag skulle se den igen. Jag var besviken första gången liksom.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-24 19:23:07 följande:
    Är dem SÅ hemska?
    Haha näää i vanliga fall är dom inte det men när JAG är på detta humöret och de gör minsta irriterande, då är de superhemska.
  • Ogabinne

Nu sover båda mina barn, i sina sänga, o jag har nog aldrig varit så glad över sovande barn. Nu försvinner jag för dans, dusch och Galen i kärlek.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-24 20:34:00 följande:
    20 liter?
    20 LITER????? Oh my, hur tänkte du nu?

Eller vänta. När jag läste Boos fråga trodde jag hur mkt vi gör av med ur kroppen. Kanske var hur mkt vi gör av med i kranen?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-24 20:39:40 följande:
    Liiiiite mindre :-d
    Inte enligt Professor Vatten. Han säger 200 liter per person/dygn.
  • Ogabinne

Frågelådan Professor Vatten drivs av Uppsala Vattencentrum.

För närvarande är Professor Vatten: Karin Eklöf, doktorand på Sveriges Lantbruksuniversitet och och Annemieke Gärdenäs, forskare på Institution för Mark och Miljö (fd Markvetenskap) vid SLU .

Professor vatten säger 200 liter, o fina fancy namn hade dom, du får hälsa din fröken det.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael