Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-31 14:56:01 följande:
    Ska göra mig vacker nu. Ska jag ta en före o efterbild?
    klart som fan att du ska göra
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 14:59:16 följande:
    Okidoki Måste ta en magbild oxo.. v 17 nu.. Har inte tagit nån sen förra.. Shame on me..
    ja jag vill se magen! men det ska vara rättvist, jag kan ta en bild på min också!!!!!! hahaha
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 15:18:06 följande:
    Ja ta en bild på din mage så kan vi jämföra Sminket klart.. Bara frillan o naglar.. OCH kläder.. my my.. Jag vill ha mat
    om jag tar en bild på magen nu så kommer jag se gravid ut, är proppmätt på pizza
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 15:49:23 följande:
    oh, tråkigt det där =( För att mamma ligger och sover till halv fem, och man kan inte spela hög musik och dylikt =( Och jag tittar aldrig på Grevinnan och betjänten, dt får bli något annat.. Blir väl att gå ut i det kalla vädret på pälsad med kläder och titta på fyrverkerier =) Nää MJ är mkt finare tkr jag =)
    :O:O:O
    hur kan du inte kolla på grevinan och betjänten?
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 16:00:54 följande:
    Ok.. vilken modell ska jag posa som
    Gisele Bünchen!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 16:08:46 följande:
    OK Btw.. Jag har RÖTT läppstift på mig.. Men det tarjag bort sen, haha.. Vill vara het på bilden, hahaha!!En bild uppe i bdb snart
    haha very 20's
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 16:12:15 följande:
    It is? Jag fick av svägerksan i julklapp.. Viktor blev glad Jag hade ett mörkrött läppstift 02 som jag älskade.. It's gone..Men du.. Vill du se migi denna ställnigwww.etapetki.com.pl/galleries/znane/B/Gisele_...
    *duuh* jag vill ALLTID se dig i den ställningen kära älskling då, det trodde jag att du visste!
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2009-12-31 16:15:03 följande:
    Hej! Jag vet inte om ni känner igen mig hette snart3barnsmamman innan, men iaf ,jag vill önska ett GOTT NYTT ÅR till er alla på denna tråden!
    Men va kul att höra ifrån dig!!
    Gott nytt år!{#lang_emotions_cheers}
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2009-12-31 16:16:24 följande:
    Jaså, iaf en som kommer ihåg mig Kram Pia
    Stanna gärna kvar i tråden om du vill {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael