Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-31 16:22:38 följande:
    oh my.. Men.. Blir inga kort för jag fasnar inte.. Blir bara ett vitt spöke. SKitskumt..
    ställ dig vid en lampa och ta bort blixten
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 16:22:50 följande:
    för att jag inte tkr det är roligt..
    hur kan du INTE tycka det??
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2009-12-31 16:25:18 följande:
    Det kanske jag gör då Har juh lite kontakt med småkottarna (vet att hon också har bytt alias) på msn, så lite uppdaterad är jag
    bra det
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 16:31:31 följande:
    jag tar med datan.. Äsch! FInns lite naket ute på bdb nu, haha
    oki då ska jag kolla
    aaaaww va stor magen har blivit!!!!! en liten klumpeduns {#lang_emotions_heart} hihi
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2009-12-31 16:36:46 följande:
    Något nytt som hänt i era liv då?
    mja inget speciellt jag kan komma på, är nära på att ta mitt körkort bara
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-31 16:37:36 följande:
    Och jag måste stänga ner här nu.. Åka till sarah.. Vi höres nästa år
    see ya
  • Bevabus

Verkar bara vara jag som är här...
    Har just ätit förrätt...blev champinjonstuvning i smördeg för mig som är vego...

• Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 20:32:33 följande:
    Här håller dem på och skjuter... Pappa sa att vi kanske skulle ha åkt in till stan men jag vet inte om jag orkar det.. Skulle vara häftigt och åka till slottet, var där senast 2000 då millenium skiftet kom =) Mamma tyckte inte vi skulle åka eftersom jag var runt 12 år. Men vi skulle ju träffa min brors pappa där, vi var ju på mammas jobb eftersom vi skulle vart ensama hemma annars och jag blev ledsen och rädd. Ville inte vara ensam med bror min... han var iofs 17 men ändå.. fortfarande ett barn då..
    Här har dem börjat skjuta litegrann också, men inte lika mycket som dem brukar...
    Tror det kommer bli extra mycket raketer här inne i stan än det var när vi bodde utanför, men vi får se. Jag och syrran ska till torget klockan 23:50 och kolla.
  • Bevabus

Träligt att sitta vid datorn och titta på Bondi och dricka julmust såhär innehållslöst har nog nyåret aldrig varit...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael