Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

blaaaaaaaaaaa jag är uttråkad......

• Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 21:20:40 följande:
    hehe vad äre för kakor?
    såna där dubbla med citronfyllning i
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 21:29:30 följande:
    Hmm, ser dem ut som ballerina med en ring i mitten? Med vitt klet ? Nää det är nog inte dem du har :OHaha våran granne har skottat på hans baksida och snart kommer dem nog ut och ska leka lite lekar, det gör dem varje år såå roligt =)
    haha nej, det är en citronkräm..kakorna är typ som blommor
  • Bevabus

happ då har man slösat 20 min på att spela dataspel...."bara" en timme kvar tills det är dags att göra sig iordning för tolvslaget...varför känns det som att nästan alla har kul förutom jag?

• Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 22:30:59 följande:
    Bevvan -- du vet han James i Twilight, hur kan han ha varit med i New Moon? Han dog ju i Twilight. Står på Imdb att han är med i new Moon :Swww.imdb.com/name/nm1544217/
    konstigt..men jag antar att dem skrev med hans namn eftersom att han var med i "the flashbacks" av vad som hände i förra filmen
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 22:51:07 följande:
    Haha förresten, jag tittade på lite extra material som hette Becoming Edward, jisses vilken annorlunda dialekt han har jämfört med i filmen :O
    öhhm..ja han är ju brittisk :P i filmen är han amerikan.....
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 22:45:11 följande:
    Bevvan, visste du att Rob Pattinson Har spelat in en låt på Soundtracket?
    Han har spelat in två låtar till soundtracket. Och han har spelat in fler än så.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 22:48:22 följande:
    Kom på att det nog bara är med instrument haha..
    Nej han sjunger..
  • Bevabus

Varför är jag inte förvånad över att ännu en sak blir inställd? Nu vägrar syrran följa med mig ut för att kolla på fyrverkerierna, så jag får göra mitt bästa för att se dem från balkongen och mitt fönster....jippie...verkligen...
    Känns som att jag är den enda som vill fira nyår i den här lägenheten.

Imorgon börjar det nya året och det kommer ta mig fan vara bra!!!
    Då köper vi biljetterna till "Avatar" och på lördag ser vi den.
    Och nästa nyår så tänker jag bjuda hit alla mina vänner på middag och sen går vi i en gemensam trupp ner till parken och kollar på fyrverkerier, så det så!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael