Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-08 15:10:57 följande:
    Viktor sa idag att jag blivit lurad.. Ville vill alltid titta på nån skiva från bagen. Jag har inte tittat på alla än. Är bara konserterna kvar..Och de enda konserterna som är BRA det är ju Bad in Japan, Live in Bucharest och Live in Syndey..  O dom hade jag innan bagen. Resten är skit.. Vet inte hur många Live in Sydney jag har, (fast det står t ex live in Sweden.. Denmark..) Som är inspelade från olika tv-program. Kass bild.  Nån konstert är klipp från MTV.Videosarna är bra. Förutom en skiva där dom lagt in samma video tre gånger eller nåt.Men nä.. Allt är crap! Surt att ditt kvitto är slängt
    Jadu {#lang_emotions_undecided} jag orkar nog inte göra något åt det..ska nog mest bara skriva tillbaka till dem och ifrågasätta hur dem kan sälja sån skit {#lang_emotions_yell}
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:13:52 följande:
    Vilken stilig man som delade ut priset
    Ashet
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:24:13 följande:
    Ja ett argt klagomail ska dom allt få.. Men jag är kass på att skälla, hahaha! Ja är så snäll jueMen bagen tänker jag behålla.. .. Men varför är dessa så jävla nöjda www.dvdsetshop.com/reviews.aspx?PID=1527
    Jag tror det kan vara så att många bara har tittat på de sju första skivorna och utifrån det sagt att kvalitén är jättebra :/

Jag har ont i huvudet nu men ska nog skrapa ihop ett klagobrev ikväll, kan skriva till dig då
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:34:11 följande:
    I love my bag..Men jag undrar om företagen verkligen har kollat igenom skivorna..Det står att det är på engelska. Att man kan välja om man vill ha textat.. Ja vänta tills dom kommer till disc 8 Går ju fan inte att titta... Mitt huve värker oxo.. O magen värker, mensvärk.. Näsan e tjock.. Usch att må så här..
    Ja och "private home videos" är ju löjligt dåligt :S finns bättre verisoner på youtube till och med. Vart har dem fått det ifrån då kan man undra?
    Det känns inte proffessionellt...

Ja blä, har också mensvärk, huvudvärk och är uttråkad. Skulle ha träffat en kompis idag, men hon ställde in det..som vanligt..hon ställer alltid in våra träffar i sista sekund :S
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:37:20 följande:
    Nån bra film ni kan rekomendera..
    Twilight *duuh*
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:43:08 följande:
    Taskigt.. En sån vän har jag oxo haft.. Eller vi har fortfarande vänner, men ungås inte lika mkt som förut.. Håller inte de hon lovar, passar inte tider.. Gah! Riktigt irriterande..Det är nu din vän ska komma hem till dig med en kass skvallerblaska o choklad till dig Minns när jag gick i mellanstadiet o hade en bästis. Shit va länge sen.. Iaf.. När nån av oss var sjuka så kom den friska på besök med skvaller o godis Nu bryr sig ingen, haha!
    Ja visst är det tråkigt...jag vet att hon vill träffas, men hon är för lat :/ inte så kul när man har gjort sig iordning, sminkat sig osv och sen blir det inte av för hon har kommit på någon orsak.

Så hade inte jag när jag var yngre, men det var ju ändå att man umgicks mera då man var hemma hos varandra nästan alltid. Datorerna har tagit över så mycket.
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:44:03 följande:
    tsssss
    Hairspray
    Walk the line
    Ladder 49
    Juno

Är också jättebra
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:47:40 följande:
    Ja dom här jävla datorerna Det var bättre förr, haha!
    faktiskt fast å andra sidan så hade jag nog allra träffat alla er fina tjejer om inte internet hade funnits
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:48:40 följande:
    Har sett alla förutom Ladder.. Om inte de på Oprah räknas då, haha!
    haha näe Oprah räknas inte
    titta på "the Holiday" då, eller nåt med Ben Stiller
    Eller "min bästa väns bröllop"!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:53:21 följande:
    Bästa väns brölop var länge sennu... Holiday har jag sett tusen gånger.. Skulle lätt se den igen.. Men.. Hmm.. Fortsätt komma med förslag Ben stiller ben stiller ben stiller.. hm
    Allt med Julia Roberts är mitt nästa förslag

Eller nåt kul med Jim Carrey! Typ Grinchen...haha okej då, julen är slut jag måste inse det
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael