• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke

Jaha nu har man varit inne i stan med mamsen och det är inge bra att åka till Lågprismagasinet där hittar man ju SÅÅÅ mkt.. :O
    Har iaf köpt två kaffekoppar till mamma & pappa som jag ska ta kort på, dock så hann jag inte mer än att ta kort på Isas julklappar hon får ganska mkt :O Jisses bortskämd kanin man har :O haha.. Jag hittade en blandning som jag skulle vilja testa på henne men den var typ på 1 kg och kostade 69 kr och det är ganska dyrt om man bara ska testa =(

• Brooke

Nu har jag fått svar utav Antikgrisarna..

Hej Sandra !

Ursäkta att du ej har fått svar.

Vi har haft sjukdom överallt.

Jag skall titta på detta i helgen. Självfallet skall du få ersättning för
    detta. Normalt sett måste det göras en anmälan när gods försvinner, men
    jag skall se om vi kan ordna upp detta ändå.

Skicka ditt kontonr igen.

Hälsningar,

Tom

Så sa dem.. så sa gå in på min internetbank för att ta reda på mittkontnummer..

• Bevabus

Va bra!

Brooke skrev 2009-11-27 16:08:35 följande:
    Nu har jag fått svar utav Antikgrisarna.. Hej Sandra !Ursäkta att du ej har fått svar.Vi har haft sjukdom överallt.Jag skall titta på detta i helgen. Självfallet skall du få ersättning fördetta. Normalt sett måste det göras en anmälan när gods försvinner, menjag skall se om vi kan ordna upp detta ändå.Skicka ditt kontonr igen.Hälsningar,TomSå sa dem.. så sa gå in på min internetbank för att ta reda på mittkontnummer..
  • KikiBoo

Jamen jippi! Jag har ju knappt nåt juligt.. Tre julestjärnor och en sån där adventsstake.. Och inga glödlampor. Bara Villes rum som är fint.
    Jag måste fixa lite julestuff

Ville sitter i fotbad.. Sen middag.. Sen.. Sen.. Nånting..

Imorrn du Bevan kommer hela familjen o hälsar på. Då vill vi ha lussebullar, kaffe o saft

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 16:08:35 följande:
    Nu har jag fått svar utav Antikgrisarna.. Hej Sandra ! Ursäkta att du ej har fått svar. Vi har haft sjukdom överallt. Jag skall titta på detta i helgen. Självfallet skall du få ersättning för detta. Normalt sett måste det göras en anmälan när gods försvinner, men jag skall se om vi kan ordna upp detta ändå. Skicka ditt kontonr igen. Hälsningar, Tom Så sa dem.. så sa gå in på min internetbank för att ta reda på mittkontnummer..
    Äntligen svara dom
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

hahaha jävlar jag måste baka

Åh va mysigt att börja med pepparkakor och lussebullar snart såg att det finns ischoklad att köpa på ica nu också!

BooBoo skrev 2009-11-27 16:43:56 följande:
    Jamen jippi! Jag har ju knappt nåt juligt.. Tre julestjärnor och en sån där adventsstake.. Och inga glödlampor. Bara Villes rum som är fint.Jag måste fixa lite julestuff Ville sitter i fotbad.. Sen middag.. Sen.. Sen.. Nånting..Imorrn du Bevan kommer hela familjen o hälsar på. Då vill vi ha lussebullar, kaffe o saft
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael