• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 16:48:10 följande:
    hahaha jävlar jag måste baka Åh va mysigt att börja med pepparkakor och lussebullar snart såg att det finns ischoklad att köpa på ica nu också!
    Ja på söndag ska det bakas. Hoppas jag kan göra egen pepparkaksdeg Tänkte göra ett pepparkakshus oxo. For the first time EVEEER!!
    Och lussebullar ska de bakas.. OCH vörtbröd tänkte jag baka.. Och massa julgodis tänkte jag göra.. Och och..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Vet ni vad jag kom o tänka på? Såklart inte BRITTAN!! och hennes första singel.. Öhm.. Hit me baby.. Oh baby baby.. Eller... Vad den nu heter.. Skit i låten. Det är videon jag vill komma till   Ni vet då hon går i korridoren.. ?
    Och så går vi vidare till videon Bad.. Då MJ o hans gäng går så där "coooolt" framåt.. U know? U know? DO YOU?
    HA! tänkte jag.. Brittan har snott den där walken från MJ tänkte jag

Hajjar ni nåt?

• Bevabus

precis när jag inte trodde min dag kunde bli värre så mår jag illa och känner mig magsjuk :S men jag SKA ta mig tusan på födelsedagsmiddag ändå och ha kul, det här måste gå över inom två timmar

• Bevabus

myyyys ungarna ska vara med då också förstår jag?

BooBoo skrev 2009-11-27 16:56:53 följande:
    Ja på söndag ska det bakas. Hoppas jag kan göra egen pepparkaksdeg Tänkte göra ett pepparkakshus oxo. For the first time EVEEER!!Och lussebullar ska de bakas.. OCH vörtbröd tänkte jag baka.. Och massa julgodis tänkte jag göra.. Och och..
  • Bevabus

i get what you're talking about det är väldigt likt faktiskt!

BooBoo skrev 2009-11-27 17:07:46 följande:
    Vet ni vad jag kom o tänka på? Såklart inte BRITTAN!! och hennes första singel.. Öhm.. Hit me baby.. Oh baby baby.. Eller... Vad den nu heter.. Skit i låten. Det är videon jag vill komma till   Ni vet då hon går i korridoren.. ?Och så går vi vidare till videon Bad.. Då MJ o hans gäng går så där "coooolt" framåt.. U know? U know? DO YOU?HA! tänkte jag.. Brittan har snott den där walken från MJ tänkte jag Hajjar ni nåt?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:09:47 följande:
    precis när jag inte trodde min dag kunde bli värre så mår jag illa och känner mig magsjuk :S men jag SKA ta mig tusan på födelsedagsmiddag ändå och ha kul, det här måste gå över inom två timmar
    Käka vitlök.. Eller vitpepparkorn.. Ta en kopp grönt te med honung o citron i.. Ha i en skvätt rom om det finns hemma..
    Ät en apelsin.
  • Bevabus

vilken kur låter som en ordentlig röra, ska se om vi har nå lök hemma...honung har vi nog inte...och inte rom heller....apelsiner har vi nog..

BooBoo skrev 2009-11-27 17:11:07 följande:
    Käka vitlök.. Eller vitpepparkorn.. Ta en kopp grönt te med honung o citron i.. Ha i en skvätt rom om det finns hemma.. Ät en apelsin.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:10:41 följande:
    myyyys ungarna ska vara med då också förstår jag?
    Självklart! Barnen älskar att baka. Dom är alltid med. Ville tjatar om pepparkakor. Han blev nästan ARG på väg hem från dagis för han ville baka NU.
    Säger jag att vi ska baka så är det på stört. Han har ingen lust att vänta.. No no!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:12:05 följande:
    vilken kur låter som en ordentlig röra, ska se om vi har nå lök hemma...honung har vi nog inte...och inte rom heller....apelsiner har vi nog..
    Men ha inte i vitpepparkornen i tet Kanske blir äckligt..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael