• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:30:28 följande:
    jag har en massa bilder, men ingen film förräns jag var nästan 3 år...skulle gärn ha film på mig som jätteliten...är lite avis på syrran som har från när hon var 1 filmen från mitt dop är borta, det har jag aldrig sett...det enda jag hört är en inspelningskasett när jag ligger o jollrar
    Barnen har jag bilder från dag 1 .. O massa fimer..
    Puma fick vara med på film när hon kom till världen. Undra om man törs visa henne den sen
    Får väl hoppas att nån släkting har filmsnutt på mig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha jag har bara sett bilder från förlossningen, vill inte se mera

Ja du kan ju kolla runt du får hålla ett efterlysningstal på bröllopet haha

BooBoo skrev 2009-11-27 17:41:24 följande:
    Barnen har jag bilder från dag 1 .. O massa fimer..Puma fick vara med på film när hon kom till världen. Undra om man törs visa henne den sen Får väl hoppas att nån släkting har filmsnutt på mig
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:43:58 följande:
    haha jag har bara sett bilder från förlossningen, vill inte se mera Ja du kan ju kolla runt du får hålla ett efterlysningstal på bröllopet haha
    Haha! .. Jag är ingen talare
  • Bevabus

Ja, jag har sett den filmen säkert 7 gånger.

Brooke skrev 2009-11-27 18:13:34 följande:
    nu ska jag titat på The astronaut's wife :P Vet ni vem som är med i den?? :)
  • Bevabus

Hur många ska ni bjuda på bröllopet? Har ni stora släkter 8eller hur man nu böjer det ordet ) ?
    BooBoo skrev 2009-11-27 18:13:50 följande:
    Haha! .. Jag är ingen talare
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 18:13:34 följande:
    nu ska jag titat på The astronaut's wife :P Vet ni vem som är med i den?? :)
    Bert Karlsson?
  • Bevabus

Aa han spelar Konstapel Vaxfjärt i filmen!

BooBoo skrev 2009-11-27 18:18:51 följande:
    Bert Karlsson?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 18:15:47 följande:
    Hur många ska ni bjuda på bröllopet? Har ni stora släkter 8eller hur man nu böjer det ordet ) ?
    Jadu.. Det finns några stycken Vi ska börja skriva en lista om vilka som vi vill ska komma
    O vadå för ord?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael