• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:11:05 följande:
    i get what you're talking about det är väldigt likt faktiskt!
    Oh goodie!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha va gulligt du får be Vikke filma, så otroligt kul för barnen att se sen när de blir äldre! Vi har film från när syrran var 1½ och jag 3 år...syrran har finskorna på sig för hon tvärvägrade att vara med å baka annars hahaha
    Och min pepparkaksdeg är helt vit för jag har haft på så mkt mjöl, man kan inte ens skymta degen...
    Syrran ropar hela tiden "Titta! Titta!" för hon tror att hon har lyckats trycka ut pepparkakor med en form, men hon bara skrapar några streck på ytan TROTS att mamma visar säkert 10 gånger att man måste trycka HÅRT för att formen ska gå igenom hela degen....

BooBoo skrev 2009-11-27 17:13:00 följande:
    Självklart! Barnen älskar att baka. Dom är alltid med. Ville tjatar om pepparkakor. Han blev nästan ARG på väg hem från dagis för han ville baka NU.Säger jag att vi ska baka så är det på stört. Han har ingen lust att vänta.. No no!
  • Bevabus

det blir det säkert

BooBoo skrev 2009-11-27 17:13:54 följande:
    Men ha inte i vitpepparkornen i tet Kanske blir äckligt..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:17:04 följande:
    haha va gulligt du får be Vikke filma, så otroligt kul för barnen att se sen när de blir äldre! Vi har film från när syrran var 1½ och jag 3 år...syrran har finskorna på sig för hon tvärvägrade att vara med å baka annars hahaha Och min pepparkaksdeg är helt vit för jag har haft på så mkt mjöl, man kan inte ens skymta degen... Syrran ropar hela tiden "Titta! Titta!" för hon tror att hon har lyckats trycka ut pepparkakor med en form, men hon bara skrapar några streck på ytan TROTS att mamma visar säkert 10 gånger att man måste trycka HÅRT för att formen ska gå igenom hela degen....
    Haha! Jaaaa! Jag kan ju Vlogga
    Men filma.. Absolut! Jag kan filma så vi inte förstår filmen .. haha! Kidding!
    Jag vill oxo ha filmer på mig som liten..
  • Bevabus

har ätit en magnum glass idag

BooBoo skrev 2009-11-27 17:17:16 följande:
    Choklad är oxo bra. Choklad är jämt bra
  • Bevabus

du får lägga upp klippen sen!
    aww tråkigt när man inte har nåt sånt där :/

BooBoo skrev 2009-11-27 17:18:41 följande:
    Haha! Jaaaa! Jag kan ju Vlogga Men filma.. Absolut! Jag kan filma så vi inte förstår filmen .. haha! Kidding! Jag vill oxo ha filmer på mig som liten..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:20:38 följande:
    har ätit en magnum glass idag
    Oh gu va gott
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:21:34 följande:
    du får lägga upp klippen sen! aww tråkigt när man inte har nåt sånt där :/
    Ja det är riktigt tråkigt! Därför jag är en sån paparazzimorsa
    Tror det finns bilder på mig från 0-3år.. sen när jag blev runt 10 då jag fick en egen kamera..
  • Bevabus

jag har en massa bilder, men ingen film förräns jag var nästan 3 år...skulle gärn ha film på mig som jätteliten...är lite avis på syrran som har från när hon var 1
    filmen från mitt dop är borta, det har jag aldrig sett...det enda jag hört är en inspelningskasett när jag ligger o jollrar

BooBoo skrev 2009-11-27 17:23:24 följande:
    Ja det är riktigt tråkigt! Därför jag är en sån paparazzimorsa Tror det finns bilder på mig från 0-3år.. sen när jag blev runt 10 då jag fick en egen kamera..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael