• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 18:26:44 följande:
    Nää Johnny Depp..
    Men .. så Bert spelar inte hans heta sekreterare då?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 18:27:49 följande:
    Kryddstark kyckling med nudlar.. Är sjukt.. Har nog aldrig smakat sån stark mat, det är ju gott och sånt men måste snart hämta ett större glas med vatten.. :O
    Bra att du dricker vatten
    Lät iaf gott Spice up your life!
  • KikiBoo

MJ så upp till Fred. Lekte att han var han..
    Ville ser upp till MJ.. Alla rörelser till Beat it videon gör han. Han ligger som han i sängen ,reser sig upp som han etc etc.. Tror nog jag får köpa en röd jacka åt han

• Bevabus

tror inte det är ett ord haha man brukar ju säga "har du stor familj?" men för mig är "familj" mamma, pappa barn bara...inte moster, farbror osv.

BooBoo skrev 2009-11-27 18:23:28 följande:
    släkter.. *smakar på* hur många släkter.. hmm.. Tror mig aldirg hört de förut Men jag hajjar.. Yeaaaj
  • Bevabus

Jag gillar alla frisyrer på honom förutom när han hade suuuperlångt och en stor blond slinga...
    Filmen är bra, men mest bara för att Johnny är så sexig. Själva historien är mest bara underlig.

Brooke skrev 2009-11-27 18:23:47 följande:
    vad tkr du om den?? Jag gillar inte att Johnny har blont hår typ,.. Är ju lite mörk blont :( Han ska vara brunhårig..
  • Bevabus

Du tänker på Famce Factory det har jag bestämt

BooBoo skrev 2009-11-27 18:26:40 följande:
    Var tvungen att kolla upp Astrounatens fru.. Såg bekant ut.. Jag kanske har sett den.. Eller kanske inte.. Men Bert var ju inte md. Kanske var en annan film jag tänkte på
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 18:31:48 följande:
    tror inte det är ett ord haha man brukar ju säga "har du stor familj?" men för mig är "familj" mamma, pappa barn bara...inte moster, farbror osv.
    Jag säger familj, släkt o vänner
    Men då har du kommit på ett nytt ord. Fan va coolt
  • Bevabus

Vadåra? Glömt något? Ett barn på dagis kanske? haha

BooBoo skrev 2009-11-27 18:31:58 följande:
    Fan! Det är ju fredag idag .... Örk!
  • Bevabus

Precis som när Beyonce uppfann "Bootylicious"

BooBoo skrev 2009-11-27 18:33:05 följande:
    Jag säger familj, släkt o vänner Men då har du kommit på ett nytt ord. Fan va coolt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael