• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

nu måste jag läsa, brooke sa nåt på facebook som lät intressant om tråden...alltså va fan, jag har rättat den där meningen ca 5 gr redan...skärmen snurrar...jag är lite full....och ni sooover säkert, suckers

• Bevabus

Han är ju värsta rymdvarelsen så han kollar hennes hälsa och puls för han vill göra henne med barn...bättre beskrivning än så kan du inte få av mig just nu tyvärr Jag känner mig helt ärligt lite yr just nu haha

Brooke skrev 2009-11-27 18:48:58 följande:
    Bevan varför tar Spencer(Johnny) pulsen på Jillian?? :S Fattar ingenting..
  • Bevabus

Aa jag mådde mycket bättre sen

BooBoo skrev 2009-11-27 19:10:58 följande:
    Mår du bättre nu?Hoppas du får skoj
  • Bevabus

Va seeeeg man blir av lite sprit. Fan jag drack inte ens mycket. Min kompis försökte tvinga ut mig på krogen genom att hälla i mig vodka, sitta i mitt knä och brottas i hennes säng

• Bevabus

men åhh jag vet inte vad jag ska göra...ni är inte inloggade...finns inget att gööööra....

• L jung

*stackars Beverly... kom till nån annan tråd vettja!

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

hheeellluu Vilken tråd händer du i då?

jung skrev 2009-11-28 00:01:30 följande:
    *stackars Beverly... kom till nån annan tråd vettja!
  • L jung
    Bevabus skrev 2009-11-28 00:04:19 följande:
    hheeellluu Vilken tråd händer du i då?
    har hållt till i idoltråden, eftersom idol varit ikväll...  men egentligen är det väldigt tyst överallt... kanske bara du o jag vaken!! hehe.. eller hur?
  • Bevabus

haha jag är inte så mkt för idol tyvärr
    aa vi är nog de enda vakna just nu! och alla mina partyvänner är ute på krogen...
    L jung skrev 2009-11-28 00:06:37 följande:

har hållt till i idoltråden, eftersom idol varit ikväll...  men egentligen är det väldigt tyst överallt... kanske bara du o jag vaken!! hehe.. eller hur?
  • L jung
    Bevabus skrev 2009-11-28 00:08:28 följande:
    haha jag är inte så mkt för idol tyvärr aa vi är nog de enda vakna just nu! och alla mina partyvänner är ute på krogen...L jung skrev 2009-11-28 00:06:37 följande:
    Varför gick inte du med ut?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael