• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 10:03:48 följande:
    God morgon tjejer... Fan vad jag är arg... jag är så trött på dessa jäkla hyss som sker här på morgnarna när lillebror är hemma. När han är hos sin pappa gör storebror INGENTING dumt, men så fort lillebror är hemma så gör de hyss... idag har de hämtat en stol till skafferiet o plockat ut mjöl, oboy och pärlsocker som de blandat med cola i stora bunkar o hällt över sig själva o köksbordet. Jag blir så arg, så arg att jag verkligen har lust att SLÅ någon, eller slå sönder något, eller skrika och slänga saker omkring mig. SÅ arg blir jag!!! Så istället slängde jag undarna i badkaret o där vill jag att de ska sitta hela dagen... suck... Hela bord, golv, stolar, köksbänkar o vägg är fulla med detta gojset...Mona: Vad är det med moderatorerna du inte förstår? Alla idiotinlägg som kom in igår plockades ju bort? Fick du någon skit eller?
    Japp, ett av mina inlägg som inte ens var otrevligt togs bort :-/. Brukar dom ta bort sånt som är svar på ett inlägg som tas bort?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-28 14:27:54 följande:
    Japp, ett av mina inlägg som inte ens var otrevligt togs bort :-/. Brukar dom ta bort sånt som är svar på ett inlägg som tas bort?
    Ja inlägg som har citerat ett inlägg som bryter mot reglerna plockas bort, eftersom man ser det otillåtna inlägget i citeringen. Så det var ingen varning eller tillsägelse mot dig personligen.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 14:30:06 följande:
    Ja inlägg som har citerat ett inlägg som bryter mot reglerna plockas bort, eftersom man ser det otillåtna inlägget i citeringen. Så det var ingen varning eller tillsägelse mot dig personligen.
    Ah, det var ju bra det iaf
  • mona83

Har man städat hela köket varenda millimeter som man kan städa typ, har flytit på bra ända tills den där förbannade gardinen ska upp.
    Så nu ligger den i köket och blir skrynklig :-/. Men det skiter jag i, orkar inte stryka den igen.... Väntar på att nån ska komma och hjälpa mig att hänga upp den. Tror fönstret var för långt för att jag ska klara det själv.
    Så nu har nog ungarna läsrt sig varenda svordom som finns

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-28 14:35:43 följande:
    Har man städat hela köket varenda millimeter som man kan städa typ, har flytit på bra ända tills den där förbannade gardinen ska upp. Så nu ligger den i köket och blir skrynklig :-/. Men det skiter jag i, orkar inte stryka den igen.... Väntar på att nån ska komma och hjälpa mig att hänga upp den. Tror fönstret var för långt för att jag ska klara det själv. Så nu har nog ungarna läsrt sig varenda svordom som finns
    Ställ dig på köksbordet, det brukar jag.
    Jag är dock 174 så jag når upp till det mesta.
  • Bevabus

jag menade mera ditt första inlägg där du sa till ogabinne att hon bör be ungarna att städa upp röran själva, det går ju inte så himla lätt, bara det jag menade

Brooke skrev 2009-11-28 14:41:39 följande:
    Det vet väl jag oxå mitt hum var "humm funderar"
  • Bevabus

nu bär det av till stan för julklappsshopping! kanske träffar på Kiki där, who knows

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael