• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Jag gillar inte krogen
    L jung skrev 2009-11-28 00:14:48 följande:

Varför gick inte du med ut?
  • L jung

så du är bara med själva förfesten, och sen sticker dom ut?  Usch, va tråkigt!!

Förstår nu att du sitter där och inte vet vad du ska hitta på!

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

Det är jag nöjd med hihi det låter trist, men efter att "hemmafesterna" slutar så är jag liksom nöjd för kvällen. Är inte riktigt den typen som gillar att festa men det hade ju varit betydligt roligare om man hade haft festen hemma hela tiden. Det var så mycket roligare att festa när man var 17 år för då fick ingen gå ut på krogen. Jag gillar hemmafester men inte krogen...
    L jung skrev 2009-11-28 00:21:02 följande:

så du är bara med själva förfesten, och sen sticker dom ut?  Usch, va tråkigt!!Förstår nu att du sitter där och inte vet vad du ska hitta på!
  • L jung

Jag är ju 50 bast, och har gått igenom flera olika perioder... ibland har jag rännt ute som en tok, ibland är man bara hemma och myser....

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

Jag trivs bäst hemma ^^ mysiga filmkvällar med varm choklad och en stor filt....
    L jung skrev 2009-11-28 00:27:18 följande:

Jag är ju 50 bast, och har gått igenom flera olika perioder... ibland har jag rännt ute som en tok, ibland är man bara hemma och myser....
  • mona83

Så var det morron igen, men jag tog sovmorron. Ungarna var vakna redan kl 7, men sa åt dom att det var natt fortfarande så att dom kunde sova lite längre . Halv 9 då hörde jag Tobias igen och då gick jag upp....

Ibland förstår jag mig inte på moderatorena här, men jaja man ska väl kasnke inte göra det heller :-/....

• Ogabinne

God morgon tjejer... Fan vad jag är arg... jag är så trött på dessa jäkla hyss som sker här på morgnarna när lillebror är hemma. När han är hos sin pappa gör storebror INGENTING dumt, men så fort lillebror är hemma så gör de hyss... idag har de hämtat en stol till skafferiet o plockat ut mjöl, oboy och pärlsocker som de blandat med cola i stora bunkar o hällt över sig själva o köksbordet.
    Jag blir så arg, så arg att jag verkligen har lust att SLÅ någon, eller slå sönder något, eller skrika och slänga saker omkring mig. SÅ arg blir jag!!! Så istället slängde jag undarna i badkaret o där vill jag att de ska sitta hela dagen... suck... Hela bord, golv, stolar, köksbänkar o vägg är fulla med detta gojset...

Mona: Vad är det med moderatorerna du inte förstår? Alla idiotinlägg som kom in igår plockades ju bort? Fick du någon skit eller?

• Ogabinne

Just det... Klockan 5 vaknade jag första gången av att de tänt alla lampor o var uppe o lekte...

O när barnen gjort något dumt vill man ge dom konsekvenser, få dom att bli ledsna över vad de har gjort, ångra sig och inte vilja göra om det. Så jag sa rätt och slätt att nu kommer nog ingen tomte till oss på julafton, sånt här blir tomten jättearg för. O vad säger storebror då?
    "Nästa år får jag väl vara snällare då"
    Han över huvud taget brydde sig inte... sån är han, han blir liksom inte ledsen om jag plockar bort roliga saker för honom... Gaaah!!! Blocket nästa ungefär!!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 23:40:40 följande:
    nu måste jag läsa, brooke sa nåt på facebook som lät intressant om tråden...alltså va fan, jag har rättat den där meningen ca 5 gr redan...skärmen snurrar...jag är lite full....och ni sooover säkert, suckers
    Drunk as a skunk
    Piggna till för snart kommer vi
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael