• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

nej, ingen idé att ge dem extra uppmärksamhet...de försvinner ju när de märker att de inte får någon uppmärksamhet utav oss. så vi ignorerar helt enkelt bara de tycker det är kul när de ser att vi blir arga och när vi anmäler.

Brooke skrev 2009-11-28 13:55:06 följande:
    Mjo men jag blir så förbannat på folk som kommer in i vår tråd och tror att dem är något.. Egentligen borde du skriva i ts, att dem som kommer och smutskastar MJ så anmäler vi.. Jag har anmält han alla gånger som han skrev nästan.. Som jag tyckte va skit..
  • Bevabus

awww vilka gofisar

Ogabinne skrev 2009-11-28 13:56:45 följande:
    Nu är vi dock vänner igen. Tänkte visa mina rockungar.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 14:01:53 följande:
    awww vilka gofisar
    Ja, dom kan när dom vill. Lillen slocknade i soffan precis, det tar musten ur en att ha dansuppvisning.
  • Bevabus

haha tell me about it

Ogabinne skrev 2009-11-28 14:03:03 följande:
    Ja, dom kan när dom vill. Lillen slocknade i soffan precis, det tar musten ur en att ha dansuppvisning.
  • Bevabus

förvånad över det eller?

Brooke skrev 2009-11-28 14:10:48 följande:
    hum.. :S okej..
  • Bevabus
    du verkade lite förvånad, det är ju inte bara att säga åt barnen att sluta göra något och så gör dom det...
    Brooke skrev 2009-11-28 14:22:01 följande:
    nej..
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 14:23:23 följande:
    du verkade lite förvånad, det är ju inte bara att säga åt barnen att sluta göra något och så gör dom det...
    Nej DET är det verkligen inte!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael