• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Jag som hade tänkt julpynta idag, efter jag plockat undan lite o dammsugat o så... o nu sitter jag bara här o har inte alls lust att ta itu med detta griseriet här... O nu verkar de ha ihjäl varandra i badkaret så det är väl dags o resa på sig... hörs sen!

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-28 10:03:48 följande:
    God morgon tjejer... Fan vad jag är arg... jag är så trött på dessa jäkla hyss som sker här på morgnarna när lillebror är hemma. När han är hos sin pappa gör storebror INGENTING dumt, men så fort lillebror är hemma så gör de hyss... idag har de hämtat en stol till skafferiet o plockat ut mjöl, oboy och pärlsocker som de blandat med cola i stora bunkar o hällt över sig själva o köksbordet. Jag blir så arg, så arg att jag verkligen har lust att SLÅ någon, eller slå sönder något, eller skrika och slänga saker omkring mig. SÅ arg blir jag!!! Så istället slängde jag undarna i badkaret o där vill jag att de ska sitta hela dagen... suck... Hela bord, golv, stolar, köksbänkar o vägg är fulla med detta gojset... Mona: Vad är det med moderatorerna du inte förstår? Alla idiotinlägg som kom in igår plockades ju bort? Fick du någon skit eller?
    haha! Ursäkta om jag skrattar.. Men synen jag fick.. Jeeez!!
    Näh! Självklart är de inte kul när ungarna gör sånna hyss. Trodde bara sånna hyss hände på tv Aldrig hört nå liknande...
    Hoppas ungarna är snälla mot sin mor resten av dan
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Sovmorgon imorse...  Uppe efter 9.. Sambon hade bakat scones. Hans specialare
    Njuter av en kopp kaffe nu..
    Ska snart åka i väg till v-ås..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne

BooBoo: På TV? Oj, nej, detta är en bagatell mot vad jag utstått de senaste 3 åren... som den gången så jag fick hela rummet, inkl väggar, lister, möbler, textiler, leksaker och barn nedmålade med soya, mjöl, ägg, vatten, mjölk mm... Fick slänga hur mkt som helst och måla om rummet. Eller den gången hela lägenheten var full med fotspår i röd och grön karamellfärg. Eller den gången jag vaknade och var nersminkad i mascara, så också mina barn och mina väggar. Eller den gången de åt ketchupsmörgås i sängen, med 1 del smörgås och 10 delar ketchup. Eller den gången lillebror smetade bajs på hela sängen, sägkläderna, sig själv, väggen. Eller den gången de hade oboykrig i hela lägenheten. Eller den gången de bestämde sig för att klippa sönder sina splitt nya meandi kläder. Eller den gången de bestämde sig för att tejpa hela väggarna o dra loss tejpen så tapeterna åkte med. Eller eller eller... Huga, funderar på att göra som Al Bundy, ge dom en räkning när de blir vuxna.

• Bevabus

haha jag vaknade nyss fan pallar inte att städa kaninens bur...vill ta en lååång dusch

BooBoo skrev 2009-11-28 10:29:20 följande:
    Drunk as a skunk Piggna till för snart kommer vi
  • Bevabus

va ska ni göra här?

BooBoo skrev 2009-11-28 10:35:20 följande:
    Sovmorgon imorse...  Uppe efter 9.. Sambon hade bakat scones. Hans specialare Njuter av en kopp kaffe nu..Ska snart åka i väg till v-ås..
  • Bevabus

Fan nu är jag arg på pappa Han VET att jag städar Linus bur på helgerna och att han inte kan ta med dig förrådsnycklarna till halva stan bara för att han ska in i garaget EN gång den dagen!!! Idiot, nu hade jag gjort mig iordning för miljonte gången att städa linus bur och så kommer jag inte ens in i förrådet där alla hans saker står måste vänta en hel timme och kan inte duscha eller göra nåt annat vettigt förräns han är hemma. Kul.

• Bevabus

Blir inge städa bur för mig...
    Lyckades klämma nån nerv i nacken så nu strålar det ända ner i armen och jag kan inte vrida mig till höger :S så jag lyckades byta till mig städningen emot att massera syrrans axlar ett tag haha
    Nu ska jag ta en varm dusch!

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-28 11:42:13 följande:
    Fan nu är jag arg på pappa Han VET att jag städar Linus bur på helgerna och att han inte kan ta med dig förrådsnycklarna till halva stan bara för att han ska in i garaget EN gång den dagen!!! Idiot, nu hade jag gjort mig iordning för miljonte gången att städa linus bur och så kommer jag inte ens in i förrådet där alla hans saker står måste vänta en hel timme och kan inte duscha eller göra nåt annat vettigt förräns han är hemma. Kul.
    Har ni ingen extra nyckel?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael