• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 10:30:43 följande:
    Jag som hade tänkt julpynta idag, efter jag plockat undan lite o dammsugat o så... o nu sitter jag bara här o har inte alls lust att ta itu med detta griseriet här... O nu verkar de ha ihjäl varandra i badkaret så det är väl dags o resa på sig... hörs sen!
    Kan du inte säga åt barnen att dem får hjälpa dig med att städa upp det dem har orsakat, då kan dem lära sig att det är fel. Du kanske skulle köpa grejer så dem inte kan öppna kyl, frys, skafferi, och andra dörrar? Det kan ju vara en idé, eller ha en grind vid köket om det går...
  • Bevabus

jupp...

Brooke skrev 2009-11-28 13:20:17 följande:
    Vare om den där killen som hade skrivit om Michael??
  • Bevabus

Jo och den sitter på samma nyckelknippa som pappa hade med sig. Vi har inte hunnit ta av den än, men ska göra det idag.

Brooke skrev 2009-11-28 13:25:17 följande:
    Har ni ingen extra nyckel?
  • Bevabus

Haha du jag tror nog Ogabinne har gjort sitt bästa för att få dem att sluta men barn är barn vet du väl?
    Har du inte sett den här bilden av mig som liten?
    www.facebook.com/photo.php&l=7617440684&id=572375149

Brooke skrev 2009-11-28 13:26:42 följande:
    Kan du inte säga åt barnen att dem får hjälpa dig med att städa upp det dem har orsakat, då kan dem lära sig att det är fel. Du kanske skulle köpa grejer så dem inte kan öppna kyl, frys, skafferi, och andra dörrar? Det kan ju vara en idé, eller ha en grind vid köket om det går...
  • Bevabus

därför att han var puckad såklart, går han in i vår tråd och snackar skit så blir jag ju nyfiken och vill läsa! fast på din fb så lät det mera som att ni hade haft en lång debatt med honom, när det bara var två meddelanden

Brooke skrev 2009-11-28 13:36:00 följande:
    Varför tyckte du det var intressant eller va man ska säga?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-28 13:37:40 följande:
    Haha du jag tror nog Ogabinne har gjort sitt bästa för att få dem att sluta men barn är barn vet du väl?Har du inte sett den här bilden av mig som liten?www.facebook.com/photo.php?pid=8886197&l=7617...
    haha.. snyggt.. :P
    Bevabus skrev 2009-11-28 13:38:29 följande:
    därför att han var puckad såklart, går han in i vår tråd och snackar skit så blir jag ju nyfiken och vill läsa! fast på din fb så lät det mera som att ni hade haft en lång debatt med honom, när det bara var två meddelanden
    Mjo men jag blir så förbannat på folk som kommer in i vår tråd och tror att dem är något.. Egentligen borde du skriva i ts, att dem som kommer och smutskastar MJ så anmäler vi.. Jag har anmält han alla gånger som han skrev nästan.. Som jag tyckte va skit..
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-11-28 13:26:42 följande:
    Åååå, om du visste hur gulligt det där låter. Tro mig, jag har försökt allt. Lås, grindar, låsta dörrar, hänglås på grejer. Min son är smartare än jag, vill han åt något så kommer han åt det, oavsett.
  • Ogabinne

Nu är vi dock vänner igen. Tänkte visa mina rockungar.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael