Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-15 22:16:38 följande:
    Jahopp. Nighty Nighty tråden då.
    Sorry att jag var borta så länge från msn, jag råkade sova ända till 23:30 haha! Var så arg och trött
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu är jag pigg och ni sover. Tråkmånsar, det är ju fredag, det är idag ni ska vara uppe lika sent som jag
    Jaja, det blri att skratta till The Big Bang Theory istället! Har ni sett den serien? Askul

Sing for the moment
  • Bevabus

Go morn....såå skönt att sova hela kvällen igår och sedan från 04:00-11:45 idag
    Nu ska jag se reprisen av Lets Dance och äta frukost. Kommer in i tråden igen efter det!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-16 13:56:23 följande:
    Tänk att jag kunde veta när du skulle komma. Jag är synsk.
    Helt fantastiskt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-16 14:07:12 följande:
    I know. Det måste vara något speciellt med mig. (Är en fras som återkommer varje gång jag flummar mig igenom mina tonårs-dagböcker. )
    haha

Nu ska jag gå och hämta pizza med syrran. Vi är inte lika buttra som igår iaf, men nog ligger det en spänning i luften...äsch, som att jag bryr mig. Jag vet ju att jag har rätt den här gången. "Du kan inte förvänta dig att ditt hem är en fristad". MY ASS!
    Jag känner för att dansa idag också, men då måste jag städa mitt rum lite först. What a mess. Måste tvätta också. En helt normal lördag alltså
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-16 14:14:01 följande:
    Näääääj kom hit o dansa me määäääääj!!! Jag lovar o träna rökringarna innan!!!
    Bara om dom är puffiga och luktar gott
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-16 14:15:12 följande:
    Klart dom gör! Speciellt för dig juh!
    {#lang_emotions_sunny} aah you make me feel pretty
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-16 14:16:34 följande:
    Och nu undrar jag. Är man knäpp om man köper strumpor för 100 kronor paret? Jag vill såååå mycket haaaaaaa men fan vilket pris!!
    Jag skulle inte våga köpa så dyra, för mina strumpor slits alltid sönder så lätt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-16 14:31:45 följande:
    Fast detta är knästrumpor, dom använder man ju inte varje dag. Men dom är såååå jag. Hade du känt mig IRL hade du hållt med.
    haha jaså, då vet jag det nu
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael