• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-28 21:40:59 följande:
    Det är jättekonstigt men vissa får ju inga symptom på det och de går bara upp lite i vikt...Man kan inte riktigt tänka sig en gravid kvinna utan en stor mage, så det är verkligen helt otroligt :SÅ andra sidan så finns det ju kvinnor som föder barn i sömnen utan att märka något också så haha jag har hört talas om flera som har vaknat upp mitt i natten och hittat en bebis i sängen :O (fast dom visste ju om att de var gravida )
    Nej jag kan verkligen inte tänka mig en kvinna utan en gravid mage, ser ju flera st under det där programmet men fattar ändå inte.
    När man börjar komma uppåt v 30 då är ju bebisen stooor, så då borde man faktkist ha en mage oxå....

Föda barn i sömnen fattar jag inte heller att man skulle kunna göra....

Jag har sprugnit upp och ner hela natten när dte har börjat. Ingen sömn alls att snacka om....
  • mona83

Sen att dom säger att dom inte kände bebis sparka, det känns för mig osannolikt att man inte känner.

Leah speciellt sparkade ganska hårt, låg med rumpan ner i v 38. När hon vände sig själv gjorde det jätte ont.

• Bevabus

jadu..livets mysterier

mona83 skrev 2009-11-28 21:46:51 följande:
    Nej jag kan verkligen inte tänka mig en kvinna utan en gravid mage, ser ju flera st under det där programmet men fattar ändå inte. När man börjar komma uppåt v 30 då är ju bebisen stooor, så då borde man faktkist ha en mage oxå.... Föda barn i sömnen fattar jag inte heller att man skulle kunna göra....Jag har sprugnit upp och ner hela natten när dte har börjat. Ingen sömn alls att snacka om....
    mona83 skrev 2009-11-28 21:49:35 följande:
    Sen att dom säger att dom inte kände bebis sparka, det känns för mig osannolikt att man inte känner. Leah speciellt sparkade ganska hårt, låg med rumpan ner i v 38. När hon vände sig själv gjorde det jätte ont.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-28 21:52:56 följande:
    jadu..livets mysterier
    Verkligen...

Miami Ink
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-28 21:46:51 följande:
    Nej jag kan verkligen inte tänka mig en kvinna utan en gravid mage, ser ju flera st under det där programmet men fattar ändå inte. När man börjar komma uppåt v 30 då är ju bebisen stooor, så då borde man faktkist ha en mage oxå.... Föda barn i sömnen fattar jag inte heller att man skulle kunna göra....Jag har sprugnit upp och ner hela natten när dte har börjat. Ingen sömn alls att snacka om....
    Finns en tjej här i sverige som har varit gravid 2 gånger utan att veta om det förrens sista månaden..
    Hon är gravid för 3e gången. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6524141 är hennes blogg, hon är 17 år idag och fick sitt första barn vid 15 års ålder.. så hennes barn är 2 respektive 1 år
  • Bevabus

det programmet önskar jag att de kunde göra fler säsonger av

mona83 skrev 2009-11-28 21:53:26 följande:
    Verkligen...Miami Ink
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-28 21:53:28 följande:
    Finns en tjej här i sverige som har varit gravid 2 gånger utan att veta om det förrens sista månaden.. Hon är gravid för 3e gången. www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp... är hennes blogg, hon är 17 år idag och fick sitt första barn vid 15 års ålder.. så hennes barn är 2 respektive 1 år
    alltså ärligt, jag orkar verkligen inte läsa om tjejer som blir mamma väldigt unga....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-28 21:54:42 följande:
    Någon som är bra på matte? En kompis vill veta vad detta blir
    2195 om man tar bort 20% av det..
    2195*0.20 =nånting och sen tar du den summan minus 2195....

2195 * 0.10 =ca 219 kr tror jag. Så runt 420 kr om inte mitt huvud räknar fel...
    % var jag ganska duktig på i skolam iaf
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael