• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:40:25 följande:
    va gulligt...jag saknar att sova över hos mormor och morfar som liten
    Ja, han är verkligen mormors ögonsten, har henne lindad runt sitt lillfinger. Han behöver bara vicka lite så får han det han vill ha.

Jag fick med mig hem en klänning av mamma idag som jag hade när jag var typ 2 år, som min farmor sytt. Så otroligt roligt att hon hade sparat den!
  • Bevabus

näe slutet var jobbigt :/ min lärare som satt bredvid mig under bion stortjöt i slutet jag lyckades hålla mig, men det brände bakom ögonlocken...

Madison County har jag länge tänkt se för jag har hört talas om den så mycket, men det har aldrig blivit av! Vad handlar den om?

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:40:35 följande:
    Ja jag hade höga förväntningar när jag tittade på den eftersom man hört hur otrolig den skulle vara, och jag blev inte besviken! Däremot blev jag ledsen över det sorgliga slutet... tycker inte om sorgliga slut. Likadant som Broarna i Madison County.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 20:39:13 följande:
    Den stora ville stanna kvar hos mormor. Försökte locka med mig honom hem men han hade bestämt sig. O det tror jag det att han vill vara kvar hos mormor och skämmas bort med både det ena och det andra. Blev strumpan bra nu då? Hittade du något bra tyg?
    http://brooke1988.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2009&month=11&day=28&html=1&title=Julstrumpan+som+jag+gjort#0
    Jag tog en pläd :P
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 14:40:07 följande:
    Ställ dig på köksbordet, det brukar jag. Jag är dock 174 så jag når upp till det mesta.
    Jo men nådde gjorde jag, var bara det att mina armar var lite korta. Fick i den på ena sidan och när andra skulle i så lossnade skiten på andra sidan:-/
    Är 173lång...
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:42:34 följande:
    näe slutet var jobbigt :/ min lärare som satt bredvid mig under bion stortjöt i slutet jag lyckades hålla mig, men det brände bakom ögonlocken...Madison County har jag länge tänkt se för jag har hört talas om den så mycket, men det har aldrig blivit av! Vad handlar den om?
    Den tycker jag absolut att du ska se! den handlar om en hemmafru spelad av Meryl Streep som en dag när hennes man och barn är iväg på en resa möter en fotograf spelad av Clint Eastwood, de blir förälskade och man får följa deras kamp. Filmen utspelar sig i nutiden, då kvinnan avlidit och hennes barn går igenom hennes saker och får reda på allt detta. Den är lite seg, eftersom den i stort sett utspelar sig i hennes kök, men gode tid så bra den är, och så gripande och sorglig.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 20:23:09 följande:
    Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte! Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.
    Efter att jag fick hjälp med gardinen, strax efter mitt sista inlägg om just gardinen. Så tog personen med ungarna över till mormor och jag städade klart det sista i köket. Sen gick jag över dit jag med, käkade mat där.
    Så ikväll vart det sent, leah har ganska precis lagt sig...
  • Ogabinne

O nu ska jag försvinna en stund för att äta min rulle.

• Bevabus

Låter häftig! Meryl Streep är en av mina favoritskådisar också

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:49:37 följande:
    Den tycker jag absolut att du ska se! den handlar om en hemmafru spelad av Meryl Streep som en dag när hennes man och barn är iväg på en resa möter en fotograf spelad av Clint Eastwood, de blir förälskade och man får följa deras kamp. Filmen utspelar sig i nutiden, då kvinnan avlidit och hennes barn går igenom hennes saker och får reda på allt detta. Den är lite seg, eftersom den i stort sett utspelar sig i hennes kök, men gode tid så bra den är, och så gripande och sorglig.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael