• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte!

Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.

• Bevabus

jag är här, men lite halvt dåsig

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:23:09 följande:
    Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte! Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:25:31 följande:
    nä åh, nu fick jag lust tt se brokeback mountain
    Åh jaaa, det var inte så länge sedan den gick på tv och jag såg den. Kanske 2 månader sedan? Det var första gången jag såg den, o självklart blev jag fast. Otroligt bra, OCH otroligt _nödvändig_ och viktig.

Här blir det nog lite slötitt på Gary och CSI ikväll, o så blir det boken och jag resten av kvällen tror jag. Var inga bra filmer på tv ikväll som vanligt...
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-28 20:23:09 följande:
    Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte! Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.
    Varför bara ett barn?
    Jag har haft annat för mig, gjort en julstrumpa till Isadora =)
  • Bevabus

Ja visst är den fantastisk
    Jag såg den på bio med skolan när den var typ ett halvår gammal, sen dess har jag skaffat den så jag har på datorn.

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:32:21 följande:
    Åh jaaa, det var inte så länge sedan den gick på tv och jag såg den. Kanske 2 månader sedan? Det var första gången jag såg den, o självklart blev jag fast. Otroligt bra, OCH otroligt _nödvändig_ och viktig. Här blir det nog lite slötitt på Gary och CSI ikväll, o så blir det boken och jag resten av kvällen tror jag. Var inga bra filmer på tv ikväll som vanligt...
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-11-28 20:32:53 följande:
    Varför bara ett barn? Jag har haft annat för mig, gjort en julstrumpa till Isadora =)
    Den stora ville stanna kvar hos mormor. Försökte locka med mig honom hem men han hade bestämt sig. O det tror jag det att han vill vara kvar hos mormor och skämmas bort med både det ena och det andra.

Blev strumpan bra nu då? Hittade du något bra tyg?
  • Bevabus

va gulligt...jag saknar att sova över hos mormor och morfar som liten

Ogabinne skrev 2009-11-28 20:39:13 följande:
    Den stora ville stanna kvar hos mormor. Försökte locka med mig honom hem men han hade bestämt sig. O det tror jag det att han vill vara kvar hos mormor och skämmas bort med både det ena och det andra. Blev strumpan bra nu då? Hittade du något bra tyg?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:37:16 följande:
    Ja visst är den fantastisk Jag såg den på bio med skolan när den var typ ett halvår gammal, sen dess har jag skaffat den så jag har på datorn.
    Ja jag hade höga förväntningar när jag tittade på den eftersom man hört hur otrolig den skulle vara, och jag blev inte besviken! Däremot blev jag ledsen över det sorgliga slutet... tycker inte om sorgliga slut. Likadant som Broarna i Madison County.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael