• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Något jag tycker är konstigt är att de stängde ner hemsidan så pass lång tid innan de släpper biljetterna... varför? Den kunde väl legat kvar, gärna uppdaterad med lite information tycker jag!

• Bevabus

Jag tyckte hon sa sin egen födelsedag så det blir den 14:e Maj - hon fyller den 16:e

men det förstod jag inte, sa hon inte att hon träffa honom 2 dar innan hans födelsedag? eller hörde jag fel?? :S
  • Ogabinne

Mona: Nu börjar jag fundera lite... kan ju inte kolla heller vad det stod på hemsidan eftersom det är borta... stod det att biljetterna skulle släppas senast 1 december, eller att information om datum o biljetter skulle släppas senast 1 december?

• Ogabinne

På en biljettsida står det lördagen den 26 juni kl 19.30.

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-29 21:58:16 följande:
    aha då får jag kolla det där i morgon, har ju alla delar på min blogg =)
    VI VET
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 21:58:03 följande:
    Mona: Nu börjar jag fundera lite... kan ju inte kolla heller vad det stod på hemsidan eftersom det är borta... stod det att biljetterna skulle släppas senast 1 december, eller att information om datum o biljetter skulle släppas senast 1 december?
    hmm jag har för mig att det var biljetterna som skulle släppas senast 1 dec, men n u vart jag osäker :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael