• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:27:09 följande:
    När jag såg coming soon första när jag uppdatareade första gången så vissste jag verkligen inte om jag ens skulle våga lägga mig för dom kunde ju uppdatera :-/. Nu går man och lägger sig och det känns som att det iaf har hänt nått tills man går upp
    Samma här. Hoppade till av glädje när jag såg Comming soon o trodde att de höll åå att uppdatera sidan... Uppdaterade sju tusen gånger eller något den dagen... o nu då? Gick flera dagar utan att jag kollade sidan... nu går jag in några ggr om dagen för att man vet att den 1 december är snart... men ja, skit.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:48:01 följande:
    Samma här. Hoppade till av glädje när jag såg Comming soon o trodde att de höll åå att uppdatera sidan... Uppdaterade sju tusen gånger eller något den dagen... o nu då? Gick flera dagar utan att jag kollade sidan... nu går jag in några ggr om dagen för att man vet att den 1 december är snart... men ja, skit.
    Jag kollar på morron innan dagis och sen på kvällen när Tobias kollar bompa. Förut så släpade jag med mig datorn i korgen på vagnen för att jag skulle kunna kolla under dagen oxå .
    Men ja, nu börjar det bli dags att släpa på den igen
  • Bevabus

Jackie och Tito är så himla lika varandra så jag kan inte skilja dem åt, men det är någon av de som fattas på bilden, om jag inte tänker helt fel. Jag tror det är Tito för jag har för mig att han stod långt till vänster under tiden de var på scenen..

Brooke skrev 2009-11-29 22:53:11 följande:
    Bevvan - du som är duktig på att namnsätta alla i familjen Jackson. Vilken broder förutom Michael saknas på min bild jag har i på min bdb?? Dem är ju 6 bröder och 3 tjejer, men vart är den 5e brodern och vem är det som saknas?
  • Ogabinne

Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

• Bevabus

Oj jag la just märke till nåt jag inte sett förut. Såg en bit ur Janets nya video "Make me"...och vi vet ju att den är inspirerad av Scream, men jag har inte tänkt på att kavajerna de har på sig har såna där höga axlar som MJ hade under sista tiden av sitt liv...det som fick honom att se smalare ut...

• Ogabinne
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

Alltså. Det stämmer att alla syskon bråkar, och att det alltid finns 2 sidor av en historia. Men till att gå och ge ut en så otroligt elak sång. Det är lågt...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-29 23:00:55 följande:
    Jackie och Tito är så himla lika varandra så jag kan inte skilja dem åt, men det är någon av de som fattas på bilden, om jag inte tänker helt fel. Jag tror det är Tito för jag har för mig att han stod långt till vänster under tiden de var på scenen..
    Ja för det är ju Jermaine som står vid Rebbie längst till vänster, sen vid mikrofonen står ju Marlon. Sen dem två andra kan jag inte säga vem det är.. Någon är Randy, men vet inte vem.. Vem är vem?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael