• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:05:52 följande:
    Jag med!

Ja, det var det som var konstigt... för det stod så konstigt... Detta är enda sidan där det stått datum. Suck, blir tokig!
    Det är ju konstigt om det står tid och datum på en sida men inte ens tribute sidan har gått ut med det :-/
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:09:59 följande:
    Det är ju konstigt om det står tid och datum på en sida men inte ens tribute sidan har gått ut med det :-/
    Jaa... suck... ju mer jag letar runt, ju mer förvirrad blir jag... o jag kan inte sluta för det KAN ju hända att jag hittar något användbart!
  • Bevabus

God Natt BooBoo! En annan sitter uppe och försöker se klart intervjun med Janet. Sen blir det plugga i typ två timmar :S åh en sån härlig natt...

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:14:05 följande:
    Jaa... suck... ju mer jag letar runt, ju mer förvirrad blir jag... o jag kan inte sluta för det KAN ju hända att jag hittar något användbart!
    Det kan jag faktkist förstå....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:14:05 följande:
    Den där tribute sidan har man just inte mkt nytta av ju :-/
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:17:06 följande:
    Den där tribute sidan har man just inte mkt nytta av ju :-/
    Nej o det gör mig sur... det är ju den officiella hemsidan som ska finnas där för att ge information... inte stängas ner veckor innan och fortsätta vara stängd bara dagar innan biljettsläppet. Så här nära inpå SKA information finnas... tycker jag iaf.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:22:44 följande:
    Nej o det gör mig sur... det är ju den officiella hemsidan som ska finnas där för att ge information... inte stängas ner veckor innan och fortsätta vara stängd bara dagar innan biljettsläppet. Så här nära inpå SKA information finnas... tycker jag iaf.
    Ne verkligen inte, innan det så hände dte ju inte mkt heller. Sen när det stod coming so on då tänkte jag jippi nu händer det saker.... Men ne det gjorde visst inte det.
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 22:25:26 följande:
    Ne verkligen inte, innan det så hände dte ju inte mkt heller. Sen när det stod coming so on då tänkte jag jippi nu händer det saker.... Men ne det gjorde visst inte det.
    När jag såg coming soon första när jag uppdatareade första gången så vissste jag verkligen inte om jag ens skulle våga lägga mig för dom kunde ju uppdatera :-/. Nu går man och lägger sig och det känns som att det iaf har hänt nått tills man går upp
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael